خبر خوش برای هواداران تیم ملی از یک پست مهم

خبر خوش برای هواداران تیم ملی از یک پست مهم

در حالی که بازیکنان تیم ملی از شکست 6 بر 2 مقابل انگلیس ناراحت هستند، امیر عابدزاده که قرار است جایگزین علیرضا بیرانوند در دیدار ولز شود، روحیه بالایی دارد و حتی سعی می کند با هم تیمی هایش لبخند بزند و شوخی کند. تا برای دیدار مقابل ولز آماده شود.

علیرضا بیرانوند در دقایق ابتدایی دیدار مقابل انگلیس مصدوم شد و سیدحسین حسینی جایگزین او شد و ملی پوشان 6 گل به ثمر رساندند. کارلوس کی روش در شرایط بد روحی سیدحسین حسینی تصمیم گرفت در دیدار مقابل ولز به امیر عابدزاده اعتماد کند.

امیر عابدزاده که پیش از این به شماره یک تیم ملی رسیده است، مانند پدرش دروازه بانی با روحیه و اعتماد به نفس در سخت ترین شرایط است. کارلوس کی روش امیدوار است این دروازه بان در دو بازی باقی مانده ستاره تیم ملی باشد تا در نهایت ایران برای اولین بار به دور بعدی جام جهانی صعود کند.

امیر عابدزاده پس از عملکرد خوبش در لیگ برتر پرتغال؛ او به لیگ اسپانیا رفته و به نظر می رسد تجربه بین المللی کافی برای حضور در دروازه تیم ملی در دیدار مهم مقابل ولز داشته باشد. در هر صورت تصاویر پخش شده از دوحه نشان داد که بازیکن شماره یک تیم ملی در بازی با ولز در بیشترین حالت تنش قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید