خبر خوش تامین اجتماعی از ودیعه مستمری بگیر برای بایرام

خبر خوش تامین اجتماعی از ودیعه مستمری بگیر برای بایرام

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خبرنگار ایلنا گفت: الحمدلله امروز بار دیگر شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بودیم. انشاالله بتوانیم با قدردانی از این حضور در خدمت مردم عزیز ایران باشیم. در عین حال قدردان خون پاک شهدایی هستیم که با استعمار و استکبار مبارزه کردند.
او گفت: . حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 باخمن وظیفه ما را بیشتر می کند. امیدواریم با تلاش و خدمت بیشتر شاهد پیشرفت روزافزون ایران عزیز و سربلندی این مردم عزیز ایران باشیم.
سیدهاشم موسوی در خصوص پرداخت عیدی بازنشستگان گفت: با تامین منابع مالی سعی می کنیم قبل از پرداخت عیدی به کارکنان خود عیدی به مستمری بگیران پرداخت کنیم.
وی درباره سامانه متمرکز ثبت نام وام قرض الحسنه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی نیز گفت: این سامانه در اختیار مستمری بگیران قرار گرفت و مستمری بگیران گران قیمت می توانند برای دریافت وام و تسهیلات 12 میلیونی از طریق این سامانه ثبت نام کنند.
بر اساس اظهارات مدیر عامل تامین اجتماعی آزمون؛ تا پایان امسال بیش از 150 هزار وام قرض الحسنه به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت می شود.

دیدگاهتان را بنویسید