خبر فوری رتبه بندی معلمان مهر آفرین + جزئیات و زمان حضور در آزمون

خبر فوری رتبه بندی معلمان مهر آفرین + جزئیات و زمان حضور در آزمون

تاکنون بیش از 840 هزار دانش آموز فرهنگی اطلاعات خود را در سامانه سنجش معلمان ثبت کرده اند.

سامانه ارزشیابی معلمان در سایت rtb.medu.ir فعال است و معلمان باید اطلاعات خود را در سامانه ارزشیابی rtb.medu.ir بارگذاری کنند.

فرصت آپلود مدارک تا 25 سپتامبر بود. بر اساس اعلام کارگروه سنجش معلم، با توجه به اینکه ممکن است برخی افراد به دلایل مختلف نتوانند در این مرحله ثبت نام و اطلاعات تکمیل کنند، مقرر شد برای بازماندگان دوره اول، متوفی شاغل. و بازنشستگان از 31 شهریور 1400 به بعد، جدید انتصابی ها از 31 شهریور 1400 به بعد و مشمولان تبصره 4 ماده 3 اساسنامه (مهر آفرین و غیره) از 25 مهر تا 13 آبان 1401 به سامانه رتبه بندی ثبت نام دسترسی داشته باشند. و اطلاعات کامل

830 هزار معلم در کشور واجد شرایط شرکت در نظام رتبه بندی هستند، کلیه معلمانی که در فهرست کارکنان خود عبارت معادل «معلم، معلم، معلم، هنرآموز، معلم آموزش و پرورش و …» را دارند، می توانند وارد و فارغ التحصیل شوند. فرم ها.دارند

آزمون معلم مهر آفرین 22 مهر

به گفته یوسف نوری؛ به گفته وزیر آموزش و پرورش بیش از 840 هزار فرهنگی شهرستان شادگان اطلاعات خود را در سامانه رتبه بندی ثبت کرده اند.

وی درباره وضعیت معلمان طرح مهرآفرین گفت: 461 هزار معلم طرح مهرآفرین در کشور پس از گذراندن مراحل آزمون رتبه بندی می شوند، آزمون نیروی مهرآفرین 31 مهرماه برگزار می شود و روند رتبه بندی این همکاران وارد مرحله نهایی می شود. .

پباش وزیر آموزش و پرورش درباره زمان صدور احکام ارزشیابی معلمان گفت: احتمالا در مهرماه تعدادی احکام صادر می کنیم، اگر سرعت کار همکاران در بارگذاری مدارک افزایش یابد سرعت کار در ستاد را نیز افزایش خواهیم داد. .

شرایط بهره مندی مستمری بگیران از امتیاز

همچنین بر اساس بخشنامه وزارت آموزش و پرورش، افرادی که از تاریخ 31 شهریور 1400 (اجرای قانون رتبه بندی) به صورت افتخاری بازنشسته شده اند، از مزایای رتبه بندی بر اساس رتبه کسب شده برخوردار می شوند و احکام بازنشستگی آنها طبق مقررات اصلاح می شود. .

به منظور بهره گیری از توانمندی و تجربیات همکاران و بهره گیری کامل از مزایای رتبه بندی مستمری، ادامه خدمت کارکنان صرفا در واحدهای آموزشی و در پست های آموزشی به تشخیص و تصویب کمیته راهبری توسعه حکومت استانی و در نظر گرفتن چندین شاخص و معیار از جمله نیاز و ضرورت استان، کارآمدی، عملکرد و توانایی فرد، نداشتن توان مازاد در زمینه کاری مورد نظر و غیره. بلامانع هستند.

دیدگاهتان را بنویسید