تصمیم لغو آزمون رتبه بندی معلمان مهر آفرین در دست بررسی است

تصمیم لغو آزمون رتبه بندی معلمان مهر آفرین در دست بررسی است

حمیدرضا حاجی بابایی درباره لغو آزمون ارزشیابی معلمان مهر آفرین گفت: کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مصوبه ای مبنی بر لغو آزمون معلم مهر آفرین داشت که در صحن علنی 17 آبان ماه جاری به اجرا گذاشته می شود. تصویب نمایندگان

وی با اشاره به اینکه مبلغی برای ارزشیابی معلمان طرح مهر آفرین به علی الحساب پرداخت می شود، درباره صدور حکم ارزشیابی معلمان گفت: هنوز برای همه معلمان حکم ارزشیابی صادر نشده است.

830 هزار معلم در کشور واجد شرایط شرکت در نظام رتبه بندی هستند.کلیه معلمانی که در ترتیب پرسنلی خود واژه ای معادل «معلم، معلم، معلم، هنرآموز، معلم آموزش و پرورش» دارند، می توانند وارد فرم های فعالیت و… شوند و فارغ التحصیل شوند. ..

به گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش، قرار بود احکام ارزشیابی معلمان تا پایان مهرماه صادر شود، اما این امر هنوز محقق نشده است.

یوسف نوری; وزیر آموزش و پرورش پیشتر در این باره گفته بود: «قرار بر این است که برخی از احکام ارزشیابی معلمان تا پایان مهرماه صادر شود. ما شروع به صدور ارزشیابی معلمان جدید در قالب نمرات پایین کرده ایم و برای افرادی که امتیاز کمتر از 470 کسب کرده اند، نمرات صادر می شود.

با اجرای رتبه بندی معلمان به طور متوسط ​​2 میلیون و 300 هزار تومان به حقوق معلمان اضافه می شود و لایحه جدید افزایش حقوق مشمول حقوق معلمان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید