خبر مهم از اضافه شدن نقل و انتقالات شطرنج ماهی به تمرین پرسپولیس

خبر مهم از اضافه شدن نقل و انتقالات شطرنج ماهی به تمرین پرسپولیس

علیرضا بیرانوند بعد از تمام اتفاقات و حاشیه ها بالاخره تصمیم به ماندن در استقلال گرفت و قرارداد جدیدی با پرسپولیس امضا کرد. بیرانوند تا پایان لیگ بیست و چهارم با پرسپولیس قرارداد دارد و خیال هواداران این تیم از ماندن علیرضا راحت است. از آنجایی که تمرینات پرسپولیس از هفته گذشته آغاز شده، بیرانوند پس از امضای قرارداد جدید در تمرینات شرکت خواهد کرد اما علیرضا نمی تواند در تمرینات گروهی حاضر شود و با توپ کار کند.

بیرانوند که در دیدار با ازبکستان در فینال تورنمنت کفا و پس از برخورد با سعید عزت اللهی دچار شکستگی فک شده بود، اخیراً فک خود را تحت عمل جراحی قرار داده و توانسته بود چند روز پیش قبل از امضای قرارداد جدید، بخیه های فک خود را بکشد. قرارداد با پرسپولیس پزشکان در حال حاضر به بیرانوند اجازه حضور در تمرینات گروهی را نمی دهند و علیرضا برای شرکت در تمرینات گروهی باید کمی صبر کند. در حال حاضر بیرانوند با ورزش ملایم می دود و با وزنه کار می کند تا از نظر بدنی خیلی عقب نماند.

همانطور که فهمیدیم علیرضا می تواند کم کم وارد کار گروهی شود و از هفته آینده تمرینات جدی خود را آغاز کند. به نظر می رسد بیرانوند بتواند کار جدی را در اردوی ترکیه آغاز کند و در تمرینات گروهی شرکت کند. ابتدا اعلام شد علیرضا نمی تواند پرسپولیس را در دیدارهای افتتاحیه فصل جدید همراهی کند و مصدومیتش تمدید خواهد شد. او اما برخلاف پیش بینی ها به زودی می تواند در تمرینات گروهی شرکت کند و به اولین بازی های پرسپولیس در فصل پیش رو راه یابد.

احمد گوهری دروازه بان دوم پرسپولیس از این تیم جدا شد و به نظر می رسد دروازه بان ذخیره بیرانوند برای فصل جدید دروازه بان جوانی باشد. یحیی گل محمدی پس از بررسی شرایط بیرانوند و اطمینان از شروع لیگ، به گهری اجازه جدایی داد و اعلام کرد که این دروازه بان می تواند از پرسپولیس جدا شود.

دیدگاهتان را بنویسید