خبر مهم بازنشستگان فورا بخوانند!

خبر مهم بازنشستگان فورا بخوانند!

یکسان سازی حقوق بازنشستگان ارتش و روستاها برای رفع تبعیض بین شاغل و مستمری بگیران در قوانین بودجه از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۸ پیش بینی شده بود و طی این سه سال اعتباری معادل ۱۸ همات به دو صندوق بازنشستگی کشوری و لشکری ​​تقسیم شد.

پس از اجرای دو مرحله همسان سازی، حقوق و مزایای مستمری بگیران 86 درصد افزایش یافت، در سال 1400 مستمری و حقوق بازنشستگان کشوری 25 درصد افزایش یافت و در سال 1401 مرحله همسان سازی همراه با افزایش سالانه انجام شد.

یکسان سازی حقوق بازنشستگان ارتش و روستاها برای دو صندوق مربوط به این مستمری بگیران تبعاتی داشت و آنها را به ناهماهنگی کشاند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در روزهای گذشته مشکلات و دغدغه های شش دهه این صندوق میراثی را مورد توجه قرار داد و گفت: مشکلات صندوق بازنشستگی مربوط به دهه های گذشته است که انباشته شده و اکنون تبدیل شده است. بحران برای صندوق

نعمت الله ترکی با اشاره به تناسب حقوق بازنشستگان گفت: در بودجه سال 1401 9 هزار میلیارد تومان برای این موضوع در نظر گرفته شد و دولت سهام یک شرکت را برای این موضوع به صندوق واریز کرد و در تلاش هستیم تا با اجرای تناسب از سوی دولت اقدام کنیم. انحلال این سهام

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مابقی طرح تعدیل حقوق بازنشستگان مشمول این صندوق باید تا قبل از شهریور 1402 اجرایی شود.

با توجه به اظهارات ترکیه مبنی بر مطالبات مستمری بگیران آموزش و پرورش، اصلاحات و درآمد 682 هزار نفر در زمینه رتبه بندی جامعه بازنشستگان آموزش و پرورش انجام شده است و امیدواریم تا پایان سال جاری تمامی مطالبات سه گروه آموزش و پرورش پرداخت شود. اوت.

به گزارش ایرنا، به گفته مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، با توجه به اینکه صندوق های بازنشستگی و بیمه ای مانند تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری زیرساخت های بزرگی در حوزه گردشگری دارند، با آغاز طرح جدید از مردادماه سال جاری، با توجه به اینکه در حال حاضر در سال 1380 در حال اجرا است، این صندوق ها در حال توسعه هستند. مستمری بگیران 20 درصد هزینه سفر و بازپرداخت بلند مدت 80 درصد سایر هزینه ها از خدمات این حوزه بهره مند خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید