جزئیات جدید افزایش حقوق بازنشستگان/خبر مهم نماینده مجلس برای بازنشستگان

جزئیات جدید افزایش حقوق بازنشستگان/خبر مهم نماینده مجلس برای بازنشستگان

روز جدید نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: چند ماه از ابتدای سال می گذرد اما هنوز میزان افزایش حقوق بازنشستگان مشخص نشده است.

; محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 18 مردادماه) شورای اسلامی شهر طی تذکری شفاهی اظهار داشت: سیل عظیمی که در سراسر کشور اتفاق افتاد درس بزرگی به ما داد که باید از ظرفیت آبی کشور استفاده کنیم. حداکثر.

وی بیان کرد: به عنوان مثال میلیاردها مترمکعب آب به دریای اطراف بندرعباس و سیستان و بلوچستان سرازیر می شود و علاوه بر آن میلیاردها مترمکعب آب از آسمان می ریزد و به راحتی به دریا می رود. حدود 5 سد در این منطقه وجود دارد که به راحتی می توانند این آب ها را ذخیره کنند.

نماینده مردم خمینی شهر در شورای اسلامی تاکید کرد: مدیریت آب یکی از اولویت های کشور است و در بودجه 1402 و برنامه هفتم توسعه باید برنامه ویژه ای برای ذخیره آب و آبخیزداری داشته باشیم.

نقدعلی در ادامه خاطرنشان کرد: اخیراً مصوبه افزایش 10 درصدی حقوق بازنشستگان لغو شد، اما با وجود گذشت چندین ماه از آغاز سال جدید، مصوبه جدیدی از سوی دولت در این زمینه ابلاغ نشده و گلایه ها همچنان بازنشستگان است.

وی تاکید کرد: لازم است دولت در اسرع وقت در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان تصمیم جدیدی اتخاذ کند و درخواست من از رئیس شورای اسلامی این است که از دولت بخواهم هر چه سریعتر این موضوع را روشن کند.

دیدگاهتان را بنویسید