رئیس: حقوق و حقوق کارمندان و بازنشستگان را فوراً پرداخت کنید

رئیس: حقوق و حقوق کارمندان و بازنشستگان را فوراً پرداخت کنید

روز جدید : رئیس جمهور به وزارتخانه های صمت و جهاد کشاورزی دستور داد برای جلوگیری از گرانی کالاهای مصرفی و خوراکی در ماه پایانی سال جاری و جلوگیری از افزایش قیمت کالاها اقدامات لازم را انجام دهند.

در جلسه یکشنبه شب در ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی، موضوع تغییرات لایحه 1401 در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه کارکنان سازمان برنامه و بودجه گزارشی از تغییراتی که نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بودجه سال آینده ایجاد کرده اند ارائه کردند.

رئیس جمهور تاکید کرد: باید با دید واقع بینانه به درآمدها و منابع کشور به بودجه نگاه کرد و مسئولان باید سیاست دولت را در چارچوب بررسی لایحه بودجه در مجلس شورای اسلامی دنبال کنند.

رئیسی گفت: باید در همه متغیرهای کلان اقتصادی به تثبیت توجه شود و همه سیاست های دولت در بودجه 1401 به گونه ای باشد که علاوه بر ثبات، رونق سرمایه گذاری، تولید، کارآفرینی و اشتغال را به دنبال داشته باشد.

پس از این جلسه گزارشی از وضعیت بازار و روند قیمت ها ارائه شد و رئیس جمهور، وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی موظف شدند اقدامات لازم را برای جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای مصرفی و مواد غذایی در سال گذشته انجام دهند. ماه سال جاری اجازه افزایش قیمت کالاها را ندهید.

موضوع تامین و پرداخت عیدی بازنشستگان نیز در این جلسه مطرح شد و رئیس سازمان برنامه و بودجه و دستگاه های اجرایی خواستار پرداخت فوری حقوق و عیدی کارمندان و بازنشستگان شدند.

دیدگاهتان را بنویسید