خبر مهم برای قرمزها؛ ستاره خارجی در راه پرسپولیس؟

خبر مهم برای قرمزها؛  ستاره خارجی در راه پرسپولیس؟

پرسپولیس نقل و انتقالات خوبی نداشت و پس از جدایی سه بازیکن کلیدی خود نتوانست جایگزینی مانند این افراد بخرد. پس از رفع محرومیت از خرید بازیکن و مربی خارجی، پرسپولیس اقدام به خرید بازیکن خارجی کرد اما فدراسیون فوتبال به دلیل بدهی پرسپولیس به گابریل کالدرون و دستیارش اجازه خرید بازیکن خارجی را به پرسپولیس نداد. این اتفاق اعتراض شدید کادرفنی و هواداران پرسپولیس را برانگیخت.

حالا باشگاه پرسپولیس در آستانه توافق با کالدرون است و این پرونده حاشیه ای به زودی به پایان خواهد رسید. بعد از شکست سنگین مقابل الهلال و البته باخت به آلومینیوم در هفته سوم لیگ، نیاز به تقویت و خرید بازیکن خارجی با کیفیت تر از همیشه در پرسپولیس احساس می شود و خود یحیی گل محمدی نیز این را به خوبی می داند. خوب. عملکرد ضعیف پرسپولیس در دیدار مقابل آلومینیوم باعث شد تا هواداران این تیم برای خرید بازیکنان خارجی فشار زیادی را به مدیریت و کادرفنی وارد کنند و همین مشکل باعث شد تا پرسپولیس دوباره وارد بازار نقل و انتقالات شود.

نکته اینجاست که پرسپولیس تنها یک صندلی آزاد برای یک بازیکن بزرگسال در لیست خود دارد و تنها در دو مورد می تواند بیش از یک بازیکن را به خدمت بگیرد. مورد اول این است که ستاد این تیم یک یا چند بازیکن را در لیست مازاد قرار داده و بازیکنان خارجی را جایگزین آنها می کند که البته در شرایط فعلی بعید است این اتفاق بیفتد.

مورد دوم پرسپولیس برای جذب بازیکنان زیر 23 سال است که احتمال آن بیشتر است. پرسپولیس فقط تا 16 آبان برای انتقال هود فرصت دارد و پس از آن تاریخ فقط یک بازیکن آزاد می تواند تعیین شود.

دیدگاهتان را بنویسید