به جز تاجیک ها، یک خارجی دیگر هم راهی پرسپولیس شده است. خبر مهم برای قرمزها

به جز تاجیک ها، یک خارجی دیگر هم راهی پرسپولیس شده است.  خبر مهم برای قرمزها

پرسپولیس از مدت ها قبل برای تقویت تیمش به دنبال خرید یک بازیکن خارجی بود اما به دلیل عدم پرداخت بدهی کالدرون و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تاکنون موفق به خرید بازیکن خارجی نشده است.

هرچند در روزهای اخیر مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده اند که این مبلغ را به کالدرون پرداخت کرده اند، اما شنیده ها حاکی از آن است که این پول هنوز به حساب این بازیکن آرژانتینی واریز نشده و کمی زمان می برد.

همانطور که می دانید باشگاه پرسپولیس با دو بازیکن زیر 23 سال تاجیکستان به توافق رسیده و این بازیکنان پس از مذاکرات نهایی و عقد قرارداد برای انجام معاینات پزشکی مربوطه و شرکت در تمرینات به تهران آمدند.

اما این پایان کار پرسپولیس در بازار نقل و انتقالات نخواهد بود و این باشگاه قصد دارد یک بازیکن خارجی دیگر را در یکی از پست های هافبک یا مهاجم به خدمت بگیرد. پرسپولیس در لیست بزرگسالان خود جای خالی داشت اما با توجه به فسخ قرارداد رضا دهقانی، جای خالی پرسپولیس به 2 بازیکن رسید.

طبق شنیده ها یحیی گل محمدی علاوه بر خرید این دو بازیکن تاجیکستانی قصد دارد برای تقویت تیمش یک مهاجم یا هافبک بازیساز خارجی نیز به خدمت بگیرد. پرسپولیس فقط می تواند بازیکنی را به خدمت بگیرد که آزاد باشد و به عنوان سهمیه فیفا آزاد با پرسپولیس قرارداد ببندد.

تاکنون گزینه های مختلفی به یحیی گل محمدی پیشنهاد شده است، اما سرمربی پرسپولیس هنوز برای انتخاب بازیکن مورد نظر خود تصمیمی نگرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید