خبر مهم رسید؛ استقلال از آسیا حذف نشده است

خبر مهم رسید؛  استقلال از آسیا حذف نشده است

تحولات سکان هدایت باشگاه استقلال از هفته گذشته از جمله استعفای علی فتح الله زاده از سمت مدیرعاملی و خودداری اعضای هیئت مدیره از پذیرش این استعفا، حضور هواداران این تیم مقابل وزارت ورزش و …. بدیهی است که با رویدادهای مثبت همراه است.

کمک وزیر و سکوت عمدی حاکمان

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در جدیدترین اظهارات خود در خصوص مشکلات باشگاه استقلال از پیگیری این موضوع و تامین مبلغی برای پرداخت بدهی باشگاه استقلال خبر داد. در همین رابطه با برخی از مسئولان بلندپایه باشگاه استقلال صحبت کردیم و این افراد با استناد به شرایط موجود ترجیح دادند با رسانه ها صحبت نکنند. اما اطلاعاتی در این باره به دست ما رسیده که حاکی از نتایج مثبت اتفاقات هفته گذشته در چارچوب بازگشت استقلال آسیا است.

بدهی ها را تسویه می کنیم

در همین رابطه یکی از مسئولان باشگاه استقلال به خبرورزشی گفت: با وجود اینکه صحبت از اضافه شدن اعضای جدید به هیات مدیره باشگاه استقلال است، فعلا تیم مدیریتی باشگاه با همین افراد به کار خود ادامه می دهد. همچنین در حال تلاش شبانه روزی هستیم تا به زودی مشکل پرداخت بدهی به استراماچونی، پادوانی و احمد موسوی حل شود.

دوشنبه 21 فروردین؛ روز بزرگ باشگاه استقلال

یکی دیگر از نزدیکان به مدیریت باشگاه استقلال در این باره به خبرروژی گفت: فتح الله زاده باید تا روز دوشنبه مقدار زیادی از مبلغ مورد نیاز برای پرداخت بدهی استراماچونی را تامین و به حساب باشگاه واریز کند. حسابی که فیفا برای پرداخت استراماچونی به باشگاه استقلال وارد کرده بود.

سرمربی استقلال: خبرهای خوبی در راه است

شنیده ها حاکی از آن است که فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نیز در این زمینه به باشگاه استقلال کمک می کنند. در ادامه یکی دیگر از آگاهان باشگاه استقلال در این خصوص به خبرروزشی گفت: مشکل اصلی این روزهای کادر مدیریتی باشگاه استقلال آماده شدن پول استراماچونی است و خبرهای خوبی در این باره از مدیرعامل دریافت کرده ایم.

خواسته پادوانی و موسوی دغدغه اصلی استقلال نیست

این مسئول همچنین در پاسخ به این سوال خبرورزشی مبنی بر اینکه در صورت تسویه بدهی به استراماچونی تکلیف دو طلبکار دیگر چه می شود، در خصوص مبلغ بدهی استقلال به پادوانی و سیداحمد موسوی، گفت: کل بدهی این دو نفر شاید به 10 میلیارد تومان هم نرسند. به همین دلیل نگران پرداخت آن و گرفتن مجوز حرفه ای برای حضور تیم در رقابت های بعدی لیگ قهرمانان آسیا نیستیم. در حال حاضر دغدغه اصلی ما پول استراماچونی است که مبلغ زیادی است.»

با توجه به تمام صحبت های افراد بلندپایه و مسئول در باشگاه استقلال و همچنین حمایت قاطع وزیر ورزش از باشگاه استقلال که قهرمان فصل گذشته لیگ برتر کشورمان و نماینده مستقیم ایران در لیگ قهرمانان آسیا بعدی، به نظر می رسد در روزهای آینده اخبار جدیدی از حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا به گوش می رسد که باید رسانه ای شود.

دیدگاهتان را بنویسید