خبر مهم یحیی و پرسپولیس; بمب بزرگ قرمز آماده آتش بازی در انزلی است

خبر مهم یحیی و پرسپولیس;  بمب بزرگ قرمز آماده آتش بازی در انزلی است

پس از امضای قرارداد با یورگن لوکادیا، باشگاه پرسپولیس نیز با توجه به درخواست یحیی گل محمدی به دنبال دومین مهاجم خارجی مد نظر کادرفنی بود و در نهایت با شیخ دیابته، مهاجم سابق استقلال و آقای گل این تیم به توافق رسید. در فصل 20

در حالی که یحیی گل محمدی پیش از این انتقال از مصدومیت این مهاجم مالی ابراز نگرانی کرده بود، او قبل از اعلام رسمی ترکیب و در جریان تعلیق لیگ به دلیل اردوی تیم ملی در اتریش مصدوم شد. اما این بازیکن پس از اتمام دوره درمان، در دیدار این هفته تیمش مقابل مس رفسنجان برای دقایقی به میدان رفت تا برای این دیدار آماده شود.

حالا به نظر می رسد با توجه به تمرینات تدارکاتی و حضور در نبرد تدارکاتی مقابل پیکان، شیخ دیاباته از نظر آمادگی جسمانی به شرایط مدنظر ستاد نزدیک شده و ممکن است گزینه های بیشتری مقابل ملوان داشته باشد. دیاباته در شرایطی به احتمال زیاد به مصاف ملوان می رود که مازیار زارع پیش از این از ضعف خط حمله تیمش انتقاد کرده بود و مدعی شده بود که قصد جذب این بازیکن را دارند که در نهایت او این پیشنهاد را رد کرد و راهی پرسپولیس شد.

باید دید در این دیدار حساس و در ورزشگاه ذات کاران سیروس، مازیار زارع مهاجم مورد علاقه خود فرصت بیشتری نسبت به یحیی گل محمدی خواهد داشت و می تواند اولین گل خود را با پیراهن قرمز به ثمر برساند یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید