خداحافظی اینیستا از ژاپن در دیدار مقابل بارسا

آینده آندرس اینیستا، ستاره 39 ساله اسپانیایی حدود سه هفته دیگر مشخص می شود، اما شکی نیست که او به زودی تیم فعلی خود ویسل کوبه را ترک خواهد کرد و با ژاپن خداحافظی خواهد کرد.

خداحافظی اینیستا از ژاپن در دیدار مقابل بارسا

در هفته های گذشته شایعاتی مبنی بر خداحافظی اینیستا از ویسل کوبه به گوش می رسید، اما توییتی که هافبک باسابقه اسپانیایی امروز منتشر کرد، این شایعات را تایید کرد و نشان داد که دوران حضور او در این تیم به پایان رسیده است.

ویسل کوبه در دیداری دوستانه در خانه خود در تاریخ 6 ژوئن میزبان بارسلونا، تیم سابق اینیستا خواهد بود. ویسل کوبه، ستاره سابق بلوگرانا و بازیکن فعلی ویسل کوبه در توییت خود اعلام کرد که آخرین بازی او با تیم ژاپنی در تاریخ 6 ژوئن خواهد بود.

اینیستا در این توییت که در واقع پیام خداحافظی او با ویسل کوبه و هوادارانش بود، نوشت: «از زمانی که در سال 2018 به کوبه آمدم تا امروز، روزهای خوبی را در اینجا سپری کردم. من اینجا بزرگ شدم و چیزهای زیادی از مردم و اطرافیانم یاد گرفتم 6 ژوئن “دو باشگاه در زندگی من با هم ملاقات خواهند کرد. وقتی به این مسابقه فکر می کنم احساساتی می شوم و خاطراتی را که در تمام این سال ها در ژاپن داشتم را به یاد می آورم.”

حالا که جدایی اینیستا از ویسل کوبه در برخی منابع خبری تایید شده است، احتمال بازنشستگی او مطرح شده است اما رسانه های ژاپنی این شایعات را تکذیب کرده و می گویند این هافبک 39 ساله قصد خداحافظی از سبزپوشان را ندارد. مستطیل بر اساس این گزارش ها، اینیستا به احتمال زیاد یا به لیگ MLS آمریکا می رود یا فوتبالش را در خاورمیانه ادامه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید