خداحافظ ستاره استقلالی: به جوابی که می خواستم نرسیدم!

خداحافظ ستاره استقلالی: به جوابی که می خواستم نرسیدم!

امین منوچهری که هم اکنون سرمربی تیم جوانان استقلال است، در دوران سرمربیگری امیر کلانوی از سایپا به عنوان یکی از گلزنان برتر این باشگاه به استقلال آمد. اتفاقی که زندگی ورزشی او را در کل تغییر داد.

او سابقه بازی در تیم های مختلفی مانند نساجی، راه آهن، نفت، بادران پارس جم و … را دارد و حالا رسما اعلام کرده که دیگر به میادین برنمی گردد.

منوچهری در متنی که برای خداحافظی خود آماده کرده است، نوشته است: «خیلی زود گذشت، خیلی زحمت کشیدم، خیلی تلاش کردم، خیلی تلاش کردم، اما جواب همه زحماتم را نگرفتم، اما خدا همیشه بوده و هست. من او می خواست تمام تجربیات تلخ فوتبالی اش را به توصیه های آموزشی برای نسل آینده فوتبالیست ها تبدیل کند. تمام وجودم را به کار جدیدم خواهم داد و عاشقانه آن را دوست دارم زیرا فوتبال زندگی است. خداحافظ فوتبال عزیزم، دوست خوبم، تمام خاطراتت، هر لحظه که به من فرصت دادی تا خود را نشان دهم، بدی در دلم حک شده است، امیدوارم در مسیر جدید زندگی به آنچه شایسته تلاشم است برسم. تو (فوتبال) و خدا را شکر، اینجا شروعی است که قلب من برای او می تپد.»

متنی که منوچهری درباره خداحافظی می نویسد لحن نسبتاً تلخی دارد. او فکر می کند آنچه را که از فوتبال انتظار داشت دریافت نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید