خدای عزیز اسکوچیچ را حفظ کند

خدای عزیز اسکوچیچ را حفظ کند

هداد عزیزی پس از بازی با ایران در گفتگوی تلفنی با برنامه فوتبال نوروزی درباره عملکرد اسکوچیچ گفت: این انصاف نیست که با یک بازی اینگونه اسکوچیچ را زیر سوال ببریم. نهایتاً سیزده، چهارده بازی را تمام کردیم، مثلاً با عراق که در گذشته بازی های سختی با آن داشتیم. ما نمی توانیم بگوییم که برنده شدیم زیرا عراق ضعیف بود. اسکوچیچ در مسابقات قبلی تیم خوبی را هدایت کرد و نتایج بسیار خوبی کسب کرد و این تیم به جام جهانی راه یافت. اگر می گویند بازی تشریفاتی است من قبول ندارم و این بازی تشریفاتی نبود و خیلی اعتباری بود اما امروز اگر طارمی و جهانبهش را در خط مقدم داشتیم. شاید شرایط خیلی متفاوت بود و موقعیت های بیشتری ایجاد شد و گل خوردیم.

وی ادامه داد: امروز سردار آزمون تنها بود و این کار را در خط مقدم برای ما سخت کرد. روز بدی بود که شجاع در حین بازی در پست غیرتخصصی مصدوم شد. منصفانه نیست که بگوییم این یک بازی اسکاچ است. بازی سختی بود و بازی مقابل این تیم در کره همیشه برای تیم ملی کشورمان سخت بوده است. اگر به آمار نگاه کنیم در 10-8 سال اخیر به کره نباخته ایم اما این مشکلات دلیل نمی شود. هر بازی شرایط و زمان خاص خود را دارد.

هداداد درباره عملکرد کره گفت: امروز روز متفاوتی بود و کره ای ها خیلی خوب بازی کردند و روز خوبی برای ما نبود و این به اسکوچیچ برنمی گردد. در کل روز خوبی نداشتیم. منصفانه نیست که بگوییم اسکوچیچ تنها مقصر است. او در بازی های قبلی گلزنی کرده است. ما در دوره های قبل به لبنان و عراق باختیم اما این بار به عراق و لبنان نباختیم. باید کمی منصف باشیم و به همه چیز فکر کنیم.

وی درباره حضور یک مربی بزرگ در ایران گفت: اسکوچیچ کار خود را کرد و تیم ما را به جام جهانی رساند و اگر واقعاً بخواهیم اسکوچیچ نباشیم راهش این نیست! ما باید مربی بزرگتری پیدا کنیم و بیاوریم و اسکوچیچ را جایگزین کنیم، اما این مربی باید خیلی بزرگ باشد، اما اگر نتوانیم یا پول نداشته باشیم. دنبال بهانه نباش اسکوچیچ تا اینجای کار با تیم ملی کشورمان خوب کار کرده و حالا در این دیدار شکست خورده است. بدون باخت به جام جهانی نخواهیم رفت. کره یکی از قوی ترین و بدون شکست ترین تیم های آسیاست. تعجبی ندارد که به کره باختیم، این تیم بازیکنان حرفه ای زیادی دارد که در لیگ برتر انگلیس بازی می کنند و جزو بازیکنان برتر لیگ انگلیس هستند. بازیکنان او در آلمان بازی می کنند و لژیونر هستند. طبیعتا فکر می کنم اسکوچیچ تلاش کرد و تیم ما به جام جهانی رفت. بهتر است کمی منصف باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید