خدا به این پرسپولیس رحم کند

خدا به این پرسپولیس رحم کند

مسابقات لیگ ستارگان قطر روز پنجشنبه پس از وقفه ای طولانی از سر گرفته شد و الاهلی با دو ستاره ایرانی خود مقابل العربی با نتیجه 2-1 شکست خورد. محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده دو مدافع تیم ملی الاهلی در این دیدار با تمام توان به میدان رفتند اما نتوانستند مانع از شکست تیمشان شوند. در پایان نیمه اول اما اتفاق تلخی افتاد و به نوعی خدا به ستاره تیم ملی رحم کرد.

محمدحسین کنعانی زادگان پس از برخورد شدید رو به رو با بازیکن حریف روی زمین افتاد و دقایقی بیهوش بود. داور بازی را متوقف کرد که باعث نگرانی شدید بازیکنان دو تیم شد. شجاع خلیل زاده به عنوان دوست و همشهری کنعانیان اولین نفری بود که در صحنه حاضر شد و پیگیر احوالات محمدحسین بود. خدا را شکر بعد از چند ثانیه کنعانی ها به خود آمدند و خطر برطرف شد.

کنعانی زادگان پس از دقایقی توقف و انجام اقدامات پزشکی لازم بر روی ملی پوش ایرانی الاهلی ایستاد و اعلام کرد که می تواند به کار خود ادامه دهد. با این حال شرایط برای مدافع سابق پرسپولیس تا پایان بازی عادی نبود. پس از این اتفاق با محمدحسین تماس گرفتیم تا از آخرین وضعیت او مطلع شویم. مدافع تیم ملی در جام جهانی به خبروشی گفت: خدا به من رحم کرد و واقعاً آن لحظه متوجه نشدم چه اتفاقی افتاد.

پس از برخورد به زمین افتادم و بیهوش شدم. با این حال، وضعیت من خیلی زود بهتر شد و اتفاق بدی نیفتاد. با توجه به نیاز تیم به بازی ادامه دادم و شرایطم بهتر شد اما کمی گیج بودم. همه چیز خوب پیش رفت و الان خوبم. خدا به من رحم کرد که اتفاق بدی نیفتاد. با تشکر از شما و همه کسانی که حال من را پرسیدند و امیدوارم همه مردم ایران سالم باشند.

دیدگاهتان را بنویسید