پرسپولیس به هیچ تیم آزادی رحم نمی کند. ستاره جذاب یحیی همه را امیدوار کرد

پرسپولیس به هیچ تیم آزادی رحم نمی کند.  ستاره جذاب یحیی همه را امیدوار کرد

یک: یک بار می خواستیم یک زمین اجاره کنیم، زمستان زمین خالی نداشتند، ساعت 20 جمعه به ما پیشنهاد دادند. تابستان پیشنهادشان ساعت سه بعد از ظهر بود. به گفته نگارنده، همین الان کاری که سازمان لیگ با تیم ها انجام می دهد تا حد انجماد علیه بشریت است!

دوم: پرسپولیس به هیچ تیم آزادی رحم نمی کند. آخرین باخت آنها در لیگ برابر همین آلومینیوم بود. البته در اراک! اما تاریخ آزادی همیشه متفاوت است. اینجا تیمی که بخواهد پرسپولیس را برد باید خارج از لیگ ایران بازی کند.

سه – قبلا نوشته بودیم که پرسپولیس برای برد به 100 درصد قدرت نیاز دارد و استقلال هم 120 درصد قدرتش. با تغییر هر متغیر در طول زمان، این جمله به صورت زیر تنظیم می شود: پرسپولیس برای قهرمانی در این فصل به بیش از 120 درصد توان خود نیاز دارد، زیرا این استقلال غیرقابل دفاع به نظر می رسد! به نظر می رسد دربی شب عید شاید حساس ترین دربی یک دهه اخیر باشد. زیرا این می تواند تکلیف قهرمان را مشخص کند. این را در مورد بازی حضوری و قوانین جدید این فصل لیگ می گوییم.

چهار شخصیتی که رسول خطیبی به آلومینیج داد، این تیم را از دیگر تیم های جدید لیگ متمایز کرد. محمد ربیع در رفسنج هم همین کار را کرد. لول پایین توسط رضا عنایتی در فن اجرا می شود.

پنجم – رامتین سلیمان زاده یکی از مدافعان خوش فکر و خوب لیگ است که بیشتر از بدنش از مغزش استفاده می کند. باور کنید ما جدی نوشتیم.

شش – پرسپولیس با خرید رامین رضاییان گل انتقال را به ثمر رساند. پرسپولیس و رامین هر دو به هم نیاز داشتند، یکی برای پوشاندن ضعف چند سال اخیر و دیگری برای احیا و بازگشت به تیم ملی. شب گذشته هواداران پرسپولیس سال ها بعد مدافع راست را در تیم خود دیدند. البته تاریخ رضاییان و تیم ملی درست مثل دو خط موازی است و توقع نداشته باشید اسکوچیچ در حالی که رامین هست دعوت کند.

هفت – حامد پاکل به پرسپولیس بدهی داشت که شب گذشته آن را تسویه کرد. یحیی بازیش درد نکنه. آلومینیوم سابق دیشب به لطف کمک داور سفید شد. در هر صورت، تا زمانی که VER نیاید، هر چیزی ممکن است.

هشت – ایرادی که در این سال ها می توان به یحیی گل محمدی وارد کرد این است که چرا برای جوانان بازی نمی کند و به آنها اعتماد نمی کند؟ کدام بازیکن جوان را از پایگاه های پرسپولیس به تیم بزرگسالان آورد تا پرسپولیس کمتر در خرید شرکت کند؟ البته این مشکل رایج فوتبال ماست که همه شیفته مصرف گرایی شده اند. اکثر مربیان مثل یحیی گل محمدی فکر می کنند.

خیر – نشان دادن رضا اسدی به حریفان یکی از نکات عجیب بازی دیروز بود. اسد واقعاً انتظار دارد که وقتی حالش خوب نیست چه اتفاقی برایش می افتد و چه می شود؟ هیچکس با او پدر ندارد، او می تواند با فوتبالش با منتقدانش صحبت کند. به طور کلی بازیکنان و مربیان باید با منتقدان درباره فوتبال خود صحبت کنند.

ده گل گهر سیرجان، عسل رفسنجان در تهران، نفت آبادان در آبادان، نفت مسجد سلیمان در مسجد سلیمان و استقلال تهران پنج برابر پرسپولیس تا عید است. سه تای آنها خارج از تهران برای پرسپولیس هستند که شانسی برای خطا ندارند.

پی نوشت: چرا کسی جای خبرنگاران شیشه را تمیز نمی کند؟ دو سه ورق روزنامه و یک توت سوخته می خواهد!

دیدگاهتان را بنویسید