در برخورد با فساد به هیچ کس رحم نمی کنیم/مهم ترین وظیفه من خدمت به مردم است

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی که به استان البرز سفر کرده است در جمع مردم کرج گفت: فکر می کنم احساسات و لطف مردم شما نسبت به این طلبه به قیمت انقلاب، نظام، خون شهدا تمام می شود. و استان. من به عنوان یک سرباز خدمتگزار شما هستم.

وی با اشاره به ایام فاطمیه ادامه داد: فاطمه الگویی برای همه بشریت است. او نعمت بزرگی برای همه بشریت است. خداوند همه نعمت ها را در او قرار داد. ما باید از او پیروی کنیم. سخنان فاطمه زهرا درباره قرآن، عدالت، علی و مردم است. توجه به سخنان او می تواند درس عبرتی برای جامعه ما باشد. توجه به خدا و عدالت و توجه به فقرا و رسیدگی به امور مردم را به ما آموخت.

رئیس جمهور همچنین با بیان اینکه استان البرز دارای ویژگی های خاصی است افزود: به مقام شامخ شهدا، جانبازان، خانواده های معزز شهدا و جانبازان و خدمتگزاران به مردم این استان ادای احترام می کنم. 40 سال پیش در 20 سالگی در این استان خدمت کردم و خاطرات زیادی از کرج دارم. افراد مصمم، نیروهای جهادی و انقلابی و تلاش شبانه روزی در این استان بوده اند و در این 40 سال تلاش های زیادی برای آبادانی استان انجام شده است اما با این همه پیشرفت استان البرز باید گفت برای برخی دلایلی که هنوز در این استان کمبودها وجود دارد. راه های مواصلاتی و مترو نیاز جدی استان است. از برخی پروژه ها بازدید کردم، الحمدلله تلاش های شبانه روزی برای کاهش مشکلات انجام می شود. باید برای رفع مشکلات مردم کار جهادی انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: به منطقه فردیس رفتیم. مجتمع پزشکی مجهز نبود و این ناراحت کننده بود اما انتظار 12 ساله مردم فردیس به پایان رسید و این مجموعه شروع به کار کرد.

بیشتر بخوانید:

آزاد راه شهید سلیمانی کرج با حضور رئیس جمهور افتتاح شد

رئیس جمهور وارد البرز شد

پست 63 کیلوولت شهر صنعتی بهارستان کرج با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

خط تولید واکسن های نوترکیب با حضور وزیر جهاد کشاورزی افتتاح شد

رئیسی افزود: درصد بیکاری در البرز نسبت به سایر استان ها کمتر است. آمارها نشان می دهد که نگرانی جدی بابت بیکاری در این منطقه نداریم اما مشکل مسکن جدی است که در برنامه دولت اعلام کرده ایم و حل این مشکل در دستور کار است. ساخت 1900000 مسکن روستایی و شهری در دست اقدام است. زمین ها هم واگذار شده است اما در مرکز استان ها مشکل زمین داریم. در آنجا 52 هزار هکتار زمین آماده ساخت و ساز مسکونی واگذار شد. تعهد مسکن مهر مجبور شدیم این کار را انجام دهیم و 107 هزار خانه به مهر تحویل داده شد.

رئیس جمهور گفت: دولت شبانه روز برای حل مشکلات در همه حوزه ها تلاش می کند. کمبود ظرفیت در کشور وجود ندارد. رئیس‌جمهور کشوری که اخیراً میهمان ایران بود، در بازدید از پارک علم و فناوری گفت: از اینکه کشوری که در تحریم است، آنقدر پیشرفت کرده است، تعجب کردم که گفتم مردم ما تصمیم گرفته‌اند تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند.