خدا نخواست ما امروز برنده باشیم

ساعت: 19:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۳
کد خبر: 1802814

مربیان آلومینیوم و پدیده پس از دیدار هفته شانزدهم که با تساوی به پایان رسید به صحبت پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رسول حتیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم در نشست خبری پس از دیدار با پدیده گفت: بازی فوق العاده تیم پدیده را به آنها تبریک می گویم. اگرچه این تیم می توانست برنده شود اما امروز نسبت به دیدارهای قبلی شرایط خوبی نداشتیم. بعد از بازی با سپاهان همه چیز را به بچه ها گفتم.

وی افزود: بازیکنانم با افتخار فکر می کردند که برنده می شویم. دیروز گفتم پدیده در این چند هفته خیلی پیشرفت کرده است اما برخی از بازیکنان ما به این موضوع توجه نکردند یعنی در واقع تیم ما نصف شد. برخی با تمام وجود بازی کردند، برخی دیگر با غرور.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم با انتقاد از عملکرد بازیکنانش گفت: بعد از اینکه گل اول را زدیم این تعداد بازیکن ما همچنان با افتخار بازی کردند. حتی بعد از گل دوم این تعداد بازیکن ما افتخار کردند و عملکرد آنها در زمین تحت تاثیر این مشکل قرار گرفت. این مسابقه بدترین بازیی بود که از لیگ دسته اول با آلومینیوم تجربه کردم تا امروز که در لیگ برتر هستیم. ما باید ذهن بزرگی داشته باشیم و بازیکنان ما همیشه باید بدانند که هر بازی 3 امتیاز دارد. فقط بازی با پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی با 3 امتیاز نیست، بازیکنان ما باید این مشکلات را بدانند.

حتیبی با اشاره به وضعیت تیمش در نیم فصل گفت: به تعطیلات می رویم اما نیم فصل خوبی را پشت سر گذاشتیم. همه در باشگاه، از مدیران و هواداران گرفته تا مدیران باشگاه و رسانه ها، از تیم حمایت کردند. امیدوارم اردوی خیلی خوبی داشته باشیم و تقویت شویم. اگر در ابتدای فصل یک مهاجم خارجی با شش بازیکن یا مثلا بازیکنی مثل منشا می خواستیم شرایط ما خیلی فرق می کرد. امیدوارم در این چند روز تیم را تقویت کنم تا در نیم فصل دوم بهتر شویم.

او گفت: “من هرگز چیزی نگفته ام، اما مردم و هواداران باید در مورد برنامه های ما بدانند.” برنامه های ما برای نیم فصل اردوی چند روزه است و تلاش می کنیم یک بازی دوستانه داشته باشیم. من 2 درخواست از هیئت مدیره دارم که امیدوارم برآورده شود زیرا مسابقات نیم فصل بسیار پرتنش و سخت است. اولین درخواست من 4 بازیکنی است که به آنها اعلام کردم. مورد دوم دو برابر شدن جوایز از نیم فصل دوم است. تیم ما در صدر جدول است و باید بیشتر تقویت شود. ما و بازیکنان و حتی هیئت مدیره باید چندین بار برای موفقیت تلاش کنیم. در قرارداد من تک رقمی هستیم و هدفمان تک رقمی شدن است اما وقتی در بالای جدول هستیم باید برای ماندن در بالای جدول تلاش کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم تاکید کرد: می گویند بودجه ما 60 میلیارد است اما من می دانم 80 میلیارد تن است. برخی تیم ها بودجه 200 میلیاردی دارند و در رده های میانی و انتهایی جدول قرار دارند و جایزه هر بازی آنها 30 میلیون است. امیدوارم هیئت به دو درخواست من عمل کند. در نیم فصل چیزی نگفتم اما زمین تمرین ما وضعیت چندان خوبی ندارد. ما باید مراتع خود را که شرایط آن وحشتناک است تقویت کنیم. از فردا باید در ورزشگاه «خمینی دارم» که میزبان هستیم، زمین را آماده کنیم. درخواست من این است که این مشکلات حل شود و امیدوارم هر چه زودتر مشکلات ما برطرف شود.

* سید عباسی: خدا نخواست ما امروز برنده شویم

سید داوید سیدعباسی سرمربی پدیده در نشست خبری پس از دیدار تیمش از آلومینیج گفت: فکر می کنم یکی از زیباترین دیدارهای لیگ به خصوص در نیمه دوم را شاهد بودیم و موقعیت های زیادی برای گلزنی برای هر دو تیم ایجاد شد. هیچ کس در توانایی ها و قدرت آلومینیوم شک ندارد و ما در نیمه اول توانستیم این تیم را به خوبی کنترل کنیم.

وی ادامه داد: برنامه تیم ما ضربه زدن به آلومینیوم در نیمه دوم بود. روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم اما بازیکنانم تا پایان مسابقه روحیه جنگندگی داشتند. اگر غیرقابل پیش بینی بودن فوتبال نبود، فکر می کنم شایسته پیروزی مقابل آلومینیوم بودیم. ما مستحق برد دو سه بازی اخیر بودیم و بد کار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: امروز خیلی بد کار کردیم و باید بازی را با سه امتیاز به پایان می رساندیم. دو بار از نتیجه عقب بودیم اما توانستیم به بازی برگردیم. آلومینیوم هم موقعیت داشت و دو توپ به تیرهای ما برخورد کرد. موقعیت های ساده را هم به هدف تبدیل نکردیم. فکر می کنم فرصت های بیشتری داشتیم. این فوتبال است، فکر نمی کنم خدا خواسته ما امروز برنده شویم. بازی سختی برای ما بود و آلومینیوم تیم خیلی خوب بود و این امتیاز به هیچ کدام از تیم ها کمک نکرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید