ماجرای بمب پیشنهادی استقلال به پرسپولیس؛ یحیی نخواست؟

ماجرای بمب پیشنهادی استقلال به پرسپولیس؛  یحیی نخواست؟

محمد محبی، وینگر فنی بوشهری ها در سپاهان گلزنی کرد و در دوران مربیگری ویلموتس به تیم ملی دعوت شد. در ماجرای خرید نهایی مقانلو از سپاهان، محبی با پیشنهاد تیم سانتا کلارا در پرتغال مواجه شد و مدیران سپاهان نیز محبی را در خرید شهریار از این باشگاه پرتغالی دخیل کردند.

محبی فصل گذشته بیشتر نیمکت نشین بود و به اندازه شاید در لیگ پرتغال نتوانست به موفقیت برسد. همین مشکل باعث شد محبی تیم ملی را از دست بدهد. نیمکت نشینی مداوم، از دست دادن حضور در تیم ملی و دریافت چند پیشنهاد خوب از ایران باعث شد محمد تصمیم به بازگشت بگیرد و بخواهد در سال منتهی به جام جهانی در ایران بازی کند.

استقلالی ها که مشتری جدی این بازیکن بودند طی روزهای گذشته مذاکرات فشرده ای با باشگاه سانتا کلارا و شخص محبی داشتند و در نهایت موفق شدند با این باشگاه پرتغالی به توافق برسند. محبی که برای پیوستن به استقلال به ایران آمده بود، قراردادی یک ساله با این تیم امضا کرد اما با توجه به اینکه باشگاه استقلال هنوز نتوانسته رضایتنامه این بازیکن را از باشگاه پرتغالی بگیرد، محبی رسماً پیوستنش به آبی ها را اعلام نکرده است.

نکته جالب بمب نقل و انتقالات و نقل و انتقالات استقلالی ها این است که محبی چند سال پیش قرار بود به پرسپولیس برود اما مخالفت مدیرعامل وقت سرپوش باعث شد این بازیکن راهی سپاهان شود. محبی که فوتبال خود را از شاهین بوشهر آغاز کرد در این تیم بزرگ شد و ستاره شد. پیش از رفتن این بازیکن به سپاهان، محبی به پرسپولیس پیشنهاد شد و در آستانه پیوستن به این تیم بود. با وجود علاقه محبی به حضور در پرسپولیس، مدیرعامل وقت آن باشگاه در اقدامی عجیب مانع جذب این ستاره شد و اعلام کرد که پرسپولیس به چنین بازیکنی نیاز ندارد. آقای مجری که اهل فوتبال زیاد نبود به نماینده محبی گفت که پرسپولیس جای چنین بازیکنان گمنامی نیست و این باشگاه برای آوردن بازیکنی که در لیگ یک ظاهر شده به ستاره نیاز دارد.

جالب است بدانید محبی پس از رد حضورش در پرسپولیس راهی سپاهان شد و در همان سال در ورزشگاه آزادی درهای پرسپولیس را باز کرد و با بازی درخشان خود زمینه ساز باخت قرمزها شد.

دیدگاهتان را بنویسید