خدمات حمایت روانی در استان به آسیب دیدگان این حادثه همچنان ادامه دارد


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906764

مدیرکل بهزیستی فارس با بیان اینکه از آنجایی که یکی از موضوعات سازمان بهزیستی فارس ارائه خدمات روانشناختی است، گفت: تیم روانشناسی و تیم پشتیبانی بهزیستی فارس با آرتین و خواهرش در ارتباط هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدرضا هوشیار مدیرکل بهزیستی فارس ضمن تسلیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) گفت: در پی این حادثه تعدادی از کودکان کشته و زخمی شدند.

وی ادامه داد: آرتین سرایداران کودک 5 ساله در این حادثه سه نفر از اعضای خانواده خود را از دست داد و پس از بستری شدن در بیمارستان نمازی به همراه معاونین بهزیستی فارس از وی عیادت کردیم.

مدیرکل بهزیستی فارس افزود: آرتین یک خواهر 20 ساله دارد که هم اکنون در تهران زندگی می کند و اعلام کرده است که از برادرش نگهداری خواهد کرد.

هوشیار با بیان اینکه با خانواده وی درباره وضعیت بازداشت آرتین صحبت کرده ایم، گفت: تیم روانشناسی فارس با آرتین و خواهرش در تماس هستند.

وی با بیان اینکه از آنجایی که یکی از محورهای سازمان بهزیستی فارس ارائه خدمات روانشناختی است، به خدمات تیم محب ارائه دهنده خدمات روانشناختی و پشتیبانی بحران اشاره کرد و افزود: بهزیستی استان همچنان به ارائه خدمات روانشناختی به آسیب دیدگان ادامه می دهد. از این حادثه’.

مدیرکل بهزیستی فارس تصریح کرد: رامتین اسلامی کودک دو ساله از دیگر قربانیان این حادثه است که از ناحیه روده مجروح و در بخش ویژه بستری شد.

وی در پایان یادآور شد: تیم محب متشکل از 9 روانشناس از امروز به همراه رامتین و سایر بیماران در بیمارستان شهید رجایی و مسلمین مستقر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید