خدمات رسانی بهتر به شهروندان از اولویت های هلال احمر است

ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: 29/10/1401
کد خبر: 1923272

دبیر کل جمعیت هلال احمر در بازدید از مرکز جامع توانبخشی، توسعه این مرکز را در جهت رفاه و خدمات رسانی بهتر به شهروندان اولویت اصلی جامعه برشمرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یعقوب سلیمانی دبیرکل جمعیت هلال احمر در بازدید از مرکز جامع توانبخشی، توسعه این مرکز را برای رفاه و خدمات بهتر شهروندان اولویت اصلی جامعه دانست.


وی افزود: جلساتی برای رفع مشکلات حوزه توانبخشی و ارائه خدمات بی نقص به مشتریان در اسرع وقت برگزار می شود. امروزه نیز هلال احمر با بهره گیری از نیروی انسانی توانمند خدمات منحصر به فردی را با کمترین هزینه به مردم ارائه می دهد.


دبیرکل جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: مرکز جامع توانبخشی از سراسر کشور مددجویان دارد که علیرغم گذراندن مسیر طولانی، از کار و خدمات هلال احمر رضایت کامل دارند.


سلیمانی تصریح کرد: هلال احمر از تمام ظرفیت خود برای رفع مشکلات مردم استفاده می کند و تلاش می شود تا مددجویان در حوزه توانبخشی با بیشترین رضایت ممکن از این مرکز خارج شوند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ لازم به ذکر است دبیرکل جمعیت هلال احمر به همراه دکتر پیمان نامدار معاون بهداشتی، درمان و توانبخشی از بخشهای مختلف مرکز جامع توانبخشی بازدید و از زحمات کارکنان این مرکز قدردانی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید