خرس ها مسئول باغ وحش اصفهان را کشتند

خرس ها مسئول باغ وحش اصفهان را کشتند

منصور شیشه فروش در خصوص حمله یکی از حیوانات باغ وحش صفای اصفهان به نگهبان این مجموعه اظهار داشت: طبق روال نگهبان در باغ وحش صفا حضور داشته و پیش از این با حیوانات ارتباط داشته است.

وی افزود: بر اساس گزارش شهرداری اصفهان، این نگهبان 65 ساله در حال غذا دادن به حیوانات بود که دو قلاده خرس به وی حمله کردند و باعث مرگ وی شدند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان با اشاره به زمان وقوع این حادثه گفت: این حادثه ساعت 8:30 صبح امروز و قبل از بازگشایی باغ وحش به روی بازدیدکنندگان رخ داد.

وی ادامه داد: بلافاصله آمبولانس، پلیس و آتش نشانی به محل حادثه اعزام و اقدامات لازم انجام شد اما متاسفانه این مرد فوت کرده است. حیوان قفس را ترک نکرد و این اتفاق در قفس و در حین تغذیه افتاد.

وی در خصوص وضعیت این حیوان در گذشته گفت: این دو خرس توسط سازمان محیط زیست به این باغ وحش آورده شده اند و در این مکان بزرگ شده و چندین سال است که در این باغ وحش زندگی می کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان به علت وقوع این حادثه اشاره و بیان کرد: علت وقوع این حادثه توسط تیم کارشناسی در دست بررسی است.

وی بیان کرد: وسعت کوه صفه 450 هکتار است که پنج هکتار آن به پارک حیات وحش اختصاص دارد و 30 گونه جانوری در آن نگهداری می شود. شیر، خرس، گرگ و کفتار از گونه های گوشتخوار این پارک حیات وحش هستند. علاوه بر این، دو باغ پرندگان و یک باغ وحش در استان اصفهان وجود دارد که سازمان محیط زیست آن را کنترل می کند.

دیدگاهتان را بنویسید