مرگ یک حیوان دیگر در باغ وحش صفادشت

پس از مرگ یک قلاده ببر در سال 1377 به دلیل مشکلات کلیوی و مرگ دو گورخر و یک زرافه در مرکز حفاظت از حیات وحش صفادشت، اکنون یک قلاده شیر دریایی – مرکز تخلیه شده است – جان خود را از دست داد. مرکز

به وضعیت وحشتناک حیوانات صفادشت برسید

محمد کرمی رئیس اداره حفاظت از حیات وحش و منابع طبیعی و ذخایر ژنتیکی استان تهران ضمن تایید مرگ این شیر دریایی گفت: علت مرگ این گونه هنوز مشخص نشده است و منتظر گزارش های بیشتر در خصوص علت آن هستیم. .

وی با اشاره به احتمال مرگ این شیر دریایی افزود: این گونه ممکن است به دلیل کهولت سن جان خود را از دست داده باشد اما اگر مرگ این شیر دریایی به دلیل بی توجهی مرکز حفاظت از حیات وحش صفادشت باشد باید اقدامات لازم انجام شود. اقدامات مربوط به پایان خواهد رسید.

کرمی پیشتر در خصوص سابقه انقراض برخی گونه ها در مرکز حفاظت از حیات وحش صفادشت و شکایت اداره کل محیط زیست استان تهران از این مرکز، گفت: این شکایت علیه رئیس مرکز حفاظت صفادشت در حال بررسی مجدد است، زیرا بر اساس این گزارش، پرونده در حال بررسی است. در رای اولیه، رئیس مرکز حفاظت از حیات وحش صفادشت تبرئه شد، اما این رای مورد قبول ما نبود، به همین دلیل با توجه به قوانین و مقررات موجود، تجدیدنظرخواهی کردیم و در حال بررسی است.

دیدگاهتان را بنویسید