خروج ستاره تیم ملی از لیست خرید پرسپولیس

یحیی گل محمدی درباره نقل و انتقالات این تیم گفت: گمانه زنی ها بیشتر شده و دارند فکر می کنند و چیزی می نویسند. هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه برای این بازیکن برزیلی وجود نداشت. اکنون چهار هفته تا نیم فصل فرصت داریم. هفته های پرکاری با جام حذفی داریم و اکنون تمرکزمان روی مسابقات است و در نیم فصل 20 روز فرصت داریم تا بازیکن جذب کنیم. ما پیشنهادی به بیرانوند نداده ایم و دروازه بان اصلی ما شانس است و قراردادش را تمدید می کنیم.»

ما و خیلی های دیگر فکر می کردیم دلیل اصلی این صحبت های یحیی گل محمدی گرانی علیرضا بیرانوند و کسب رضایت نامه از باشگاه بلژیکی آنتورپ است اما شنیدیم چیز دیگری است.

ظاهرا صحبت هایی با علیرضا بیرانوند و خانواده اش انجام شده است اما یحیی گل محمدی انتظار نداشت این خبر به رسانه ها برسد. از سوی دیگر سرمربی پرسپولیس معتقد است که این خبر توسط یکی از نزدیکان علیرضا بیرانوند در رسانه ها منتشر شده و به همین دلیل کمی از این دروازه بان ملی پوش سابق عصبانی شده است. گفته می شود سرمربی پرسپولیس از اینکه نزدیکان بیرانوند نباید این موضوع را رسانه ای می کردند، ناراحت است، هرچند او قصد بازگشت به ایران و پرسپولیس را نداشت!

حالا گزینه های باقی مانده یحیی گل محمدی، رشید مظاهری دروازه بان عصبانی استقلال یا خرید دروازه بان خارجی است.

سرمربی پرسپولیس به خوبی می داند که بازی های تعیین کننده ای در لیگ برتر به خصوص لیگ قهرمانان آسیا دارد و نمی تواند در کنار حامد لاک از یک دروازه بان جوان و کم تجربه استفاده کند.

پیش از این زمزمه هایی مبنی بر اینکه یحیی گل محمدی می تواند در نیم فصل دروازه بان جوان و مورد علاقه ای را بخرد و او را به عنوان ذخیره حامد لک معرفی کند، شنیده می شد.

دیدگاهتان را بنویسید