یک اتفاق عجیب؛ خروج ستاره تیم ملی از لیست پرسپولیس

یک اتفاق عجیب؛  خروج ستاره تیم ملی از لیست پرسپولیس

سعید آقایی دو فصل در دفاع چپ پرسپولیس بازی کرد و در نهایت در تابستان منتهی به فصل بیست و دوم این تیم را ترک کرد و راهی باشگاه فوتبال خوزستان شد. انتقالی که این حس را به وجود می آورد که مدیران تیم و یحیی گل محمدی به دنبال ستاره پر سر و صدایی برای این پست هستند.

در نهایت محمدمهدی احمدی مدافع چپ پای نفت مسجد سلیمان و المپیک ایران با پرسپولیس به توافق رسید و قراردادش را با سرخپوشان امضا کرد. با این حال مدافع چپ جوان پرسپولیس در این فصل هنوز فرصت زیادی برای حضور در ترکیب پیدا نکرده است و با اضافه شدن وحید امیری، او به کلی از ترکیب خارج شد.

یحیی گل محمدی که در این فصل با بازی برای محمد عمری جوان نشان داد که در صورت توانمندی و انگیزه به بازیکنان جوان فرصت می دهد، این فصل به احمدی در دیدار مقابل ذوب آهن (دقیقه 30) و در در آینده مقابل مس رفسنجان حتی فرصت حضور در لیست تیم را پیدا نکرد.

پرسپولیس حالا از دو بازیکن غیرمتخصص در پست دفاع چپ استفاده می کند. علی نعمتی که مدافع میانی این تیم محسوب می شود در این فصل در سمت چپ خط دفاعی استفاده شده است و وحید امیری که گفته می شود برای حضور در سمت چپ تیم ملی در جام جهانی مدعی است. پس از مصدومیت نیز در این فصل حضور دارد. پست برای پرسپولیس به میدان آمد تا حتی باریکتر از قبل جا برای محمد مهدی احمدی باز کند و باید دید این مدافع جوان و تکنیکی می تواند به یحیی Mislite گل محمدی نزدیک شود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید