خرید اعتباری/ بیمه بازنشستگی معوق از پنج هزار فروشگاه تحت سامانه «بتا».

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه به نقل از سازمان تامین اجتماعی، سامانه بتا یکی از سامانه های آنلاین و عملی بانک رفاه است که به مشتریان امکان خرید اقساطی را می دهد و برای ارائه خدمات به افرادی که از بانک رفاه حقوق دریافت می کنند استفاده می شود. . در حال حاضر مهمترین گروهی که از این بانک حقوق دریافت می کنند، مستمری بگیران و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی هستند که می توانند از طریق کامپیوتر یا تلفن همراه به این سامانه به نشانی https://beta.refah-bank.ir دسترسی داشته باشند. خرید و اقساط اعتباری از مراکز طرف مقابل بانک رفاه.

همچنین گیرندگان و فروشگاه های سراسر کشور که مایل به همکاری با بانک رفاه هستند می توانند با ورود به سامانه بتا و تکمیل مراحل ثبت نام و مراجعه به یکی از شعب بانک در ارائه خدمات خرید اقساطی و اعتباری به مشتریان این بانک همکاری کنند.

طرح های اعتباری سامانه «بتا» شامل دو طرح الماس رفاه و طرح «کیف پول الماس» است. در پروژه الماس رفاه، مشتریان به صورت آنلاین احراز هویت و اعتبارسنجی می شوند و بدون نیاز به مراجعه به شعب بانک ها مجوز برداشت دریافت می کنند. بر اساس این طرح، مشتریان می توانند از 60 درصد حقوق ماهانه خود به عنوان اعتبار اقساط ماهانه برای خرید اقساطی از مراکز مورد توافق بانک، حضوری/حضوری استفاده کنند. در طرح کیف پول الماس، مشتریانی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، با فعال سازی این طرح در سامانه بتای بانک رفاه و نصب اپلیکیشن مربوطه، می توانند اعتبارات سیستم بتا را در کیف پول اپلیکیشن دریافت کنند و با استفاده از اپلیکیشن کیف پول امکان پذیر است. مشتریان برای خرید از فروشگاه های طرف قرارداد به صورت حضوری یا آنلاین.

بر اساس این گزارش، سال گذشته حدود 270 هزار مستمری بگیر و مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی با استفاده از مکانیزم خرید اعتباری بانک رفاه اقدام به خرید انواع کالا/خدمات کردند و در مجموع از 4500 میلیارد تومان اعتبار خرید اقساطی بهره مند شدند.

در حال حاضر بیش از 5000 فروشگاه در سراسر کشور در ارائه خدمات خرید اعتباری / پرداخت معوق به مستمری بگیران با بانک رفاه همکاری می کنند و روند پذیرش فروشندگان و همچنین مستمری بگیران با استفاده از این سامانه در حال گسترش است.

مستمری بگیران در هنگام خرید کالا/خدمات می توانند از طریق سامانه بتا به بانک رفاه اجازه کسر اقساط مربوطه را بدهند و بانک رفاه اقساط مربوطه را کسر و در زمان سررسید حقوق بازنشستگان به حساب فروشنده واریز می کند. کیف پول خرید اعتباری بانک رفاه کارکاران برای استفاده در فروشگاه های طرف مقابل از همین مدل طراحی و ساخته شده است.

لازم به ذکر است در سامانه بتا قبل از هرگونه خرید اعتباری توسط بازنشستگان و بازنشستگان تامین اجتماعی، اعتبارسنجی مشتری و کنترل مواردی مانند عدم برگشت چک، زنده بودن مشتری، سن مشتری بین 18 تا 77 سال است. ، حساب مسدود نمی شود و عدم وجود معوقات به صورت آنلاین رصد می شود و 60 درصد آخرین حقوق واریز شده به حساب مشتری محاسبه و به عنوان اعتبار وی درج می شود.

دیدگاهتان را بنویسید