خرید جدید استقلال باعث ایجاد هیجان شد

خرید جدید رودی زستد استقلال باعث هیجان شد

رودی زستد، بازیکن فرانسوی الاصل که تابعیت بنین را به دست آورده است، آخرین خرید استقلالی هاست که البته هنوز به طور رسمی اعلام نشده است. بازیکنی که از پانه تولیکوس یونان به آبی های پایتخت پیوست و همه منتظر عکس های رسمی این مهاجم 33 ساله برای عقد قرارداد هستند.

زستد که از چند هفته پیش شایعه پیوستنش به شاگردان مجیدی شنیده می شد، در آن زمان نظر فوتبالدوستان ایران را به خود جلب کرد و بسیاری از هواداران استقلال به دنبال اطلاعاتی از رزومه این بازیکن بودند. اولین قدم در گزارش هر فوتبالیست، مراجعه به سایت بازار نقل و انتقالات است.

Transfermarket وب سایتی مستقر در آلمان است که اطلاعات مورد نیاز برای خرید و فروش بازیکنان، رتبه بندی آنها، تعداد بازی های انجام شده، گل های زده شده، جوایز تیم و غیره را جمع آوری و منتشر می کند. حضور زستد در استقلال باعث شده تا هواداران فوتبال در ایران به پروفایل شخصی این بازیکن در بازار نقل و انتقالات حمله کنند تا اطلاعاتی از آمار این بازیکن در گذشته به دست آورند.

به گزارش سایت آلمانی، جستجوی نام رودی زستد و بازدید از پروفایل این بازیکن در صدر پربازدیدترین صفحات این سایت در 24 ساعت گذشته قرار گرفته است. با این حال زستد از بازیکنان مطرحی مانند محمد صلاح، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بلندتر بود.

نکته جالب بعدی این است که کوین یمگا بازیکن فرانسوی و دیگر خرید جدید استقلال در 24 ساعت گذشته در رده ششم پربازدیدترین صفحات این سایت معتبر در بازار نقل و انتقالات قرار گرفت و این نشان از علاقه هواداران فوتبال به ایران دارد. برای اطلاع از تاریخچه خریدهای جدید استقلال.

دیدگاهتان را بنویسید