هیجان انگیزترین اتفاق پرسپولیس برای فصل جدید

هیجان انگیزترین اتفاق پرسپولیس برای فصل جدید

با انتقال رسمی علیرضا بیرانوند به پرسپولیس، کابوسی که یک سال تمام حامد لاک را رها نکرد و البته یکی از دلایل سقوط این دروازه بان محقق شد. حامد لاک در دوران درویش قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد و مشخص است که بیرانوند فصل آینده دروازه بان اصلی خواهد بود. در این شرایط او می داند که یا باید بماند و رقابت کند یا به دنبال رضایت باشد و به تیم دیگری برود و فیکس بازی کند.

همه می دانند که حامد لاک به پرسپولیس علاقه دارد و می دانند هر که ده سال دیگر عاشق او شود به این راحتی پیراهن پرسپولیس را در نمی آورد. لاک آخرین بار به سرعت ماجرای جنجالی را در فضای مجازی و صفحه شخصی خود روشن کرد و گفت که یک سال دیگر قرارداد دارد و می ماند. چندی پیش خبر رسید که او دو پیشنهاد خوب از تیم های صنعتی را رد کرده و اینها نشانه هایی از ماندن و رقابت با بیرانوند است. ماجرایی که می تواند کار بیرانوند را مختل کند و چالش جدیدی برای کادر فنی پرسپولیس ایجاد کند.

از طرفی گوهری زمستان سال گذشته با قراردادی یک سال و نیم به پرسپولیس آمد و برای فصل آینده هم قرارداد دارد، اما به هر حال باید از شانس و گوهری جدا شد و باید دید یحیی چیست. این نگرش خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید