درخشش ستاره پرسپولیس در پیش فصل، یحیی را دچار شور و هیجان کرد

درخشش ستاره پرسپولیس در پیش فصل، یحیی را دچار شور و هیجان کرد

تیم پرسپولیس موفق شد در دیداری تدارکاتی ۷ بر صفر تیم تازه صعود کرده شمس آذر قزوین را شکست دهد. مهدی عبدی، مهاجم جوان پرسپولیس در اولین بازی تدارکاتی این تیم عملکرد درخشانی داشت و موفق شد 4 گل مقابل شاگردان شمس آذر قزوین به ثمر برساند. گل های باقی مانده پرسپولیس در این دیدار دوستانه را امید عالیشاه، گئورگی گلسیانی (هر دو از روی نقطه پنالتی) و محمد عمری به ثمر رساندند.

مهدی عبدی در خصوص 4 گلی که به شمس هازارد قزوین زد، به خبروشی گفت: بازی دوستانه خوبی بود و بچه های پرسپولیس نمایش خیلی خوبی ارائه دادند. دوری از فوتبال و انجام مسابقات همراه با تمرینات بدنی. خوشحالم که در اولین دیدار تدارکاتی با کمک هم تیمی هایم موفق به گلزنی شدم و امیدوارم در دیدارهای رسمی پرسپولیس در فصل جدید نیز همین روند ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: گلزنی در هر بازی، چه گرم و چه رسمی، برای یک مهاجم خوش شانس است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.این بازی و گل های زده شده برای من نشانه خوبی است. و پرسپولیس البته نباید فراموش کرد که فوتبال یک بازی تیمی است و هر گلی که به ثمر می رسد حاصل تلاش تیمی است. بدون هم تیمی هایم نمی توانم موفق شوم و امیدوارم این همکاری در فصل آینده نیز ادامه داشته باشد.

مهاجم جوان پرسپولیس اضافه کرد: برای فصل جدید انگیزه دارم و برنامه ریزی کرده ام تا بتوانم بازیکن مثمر ثمری برای پرسپولیس باشم و به عنوان مهاجم گل های بیشتری بزنم. البته همانطور که اشاره کردم هدف اصلی موفقیت تیمی است و موفقیت فردی یا گلزنی در اولویت بعدی است. در فصل جدید اهداف جدیدی دارم و واقعا امیدوارم به آنچه می خواهم هم به عنوان تیم و هم به عنوان فردی برسم.

برخی تصور می کنند مهدی عبدی فاقد عطش و انگیزه لازم بوده و به قول معروف جاه طلب نبوده است! اما مهدی عبدی در این رابطه خاطرنشان کرد: اتفاقا درست برعکس است! من هم با انگیزه و هم گرسنه و هم به شدت جاه طلب هستم. همیشه سعی می کنم سخت تمرین کنم و روی فوتبال تمرکز کنم. من بسیار جاه طلب هستم و می خواهم به جایگاه بالایی در فوتبال برسم. شاید در فصل جدید این اتفاق برای من بیفتد و خدای ناکرده این اتفاق بیفتد.

مهاجم پرسپولیس درباره پیش فصل هم گفت: شرایط تیم خوب است و فصل جدید را با تمام توان و انرژی برای موفقیت شروع کردیم.به قول آقای یحیی فصل گذشته و قهرمانی های ما تمام شده و به تاریخ تبدیل شده است. و باید به فصل آینده فکر کنیم. بر این اساس با شرایط و انگیزه های مختلف تمرین می کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم و هواداران را خوشحال کنیم.

از مهدی عبدی درباره شانس آقای گل شدنش پرسیدیم و او توضیح داد: توجه داشته باشید که مهاجمان 16 تیم لیگ برتری همگی به دنبال کسب عنوان آقای گل هستند. فقط به من مربوط نمی شود و همه مهاجمان می خواهند آقای گل لیگ شوند. من هم همینطورم و دوست دارم اول بتوانم به تیم پرسپولیسم کمک کنم و بعد با اعتماد کادرفنی و کمک هم تیمی هایم بتوانم آقای گل شوم. البته به خوبی می دانم که رسیدن به این دو هدف تنها به تلاش خودم بستگی دارد و همانطور که گفتم در فصل جدید با انگیزه جدیدی کار خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید