خرید جدید ملی پوشان یحیی و پرسپولیس لغو شد

خرید جدید ملی پوشان یحیی و پرسپولیس لغو شد

یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس به ما می گوید که نام سعید عزت اللهی در لیست یحیی گل محمدی نیست!

این در حالی است که پیش از آخرین بازی پرسپولیس در لیگ بیست و یکم (بازی با فجرسپاسی شیراز) گفته می شد مذاکراتی با سعید عزت اللهی برای حضور در پرسپولیس در حال انجام است. هافبک قطری فصل گذشته الغرافه با وجود اینکه با تیم ویلا دانمارک قرارداد دارد اما به دنبال جدایی از این تیم است.

زمزمه های دیگری مبنی بر حضور قرضی وی در فصل گذشته به الغرافه شنیده می شد اما پرسپولیس تصمیم گرفت این بازیکن را با فرمول جذب بیرانوند خریداری کند و قرار شد او رضایت نامه خود را از تیم دانمارکی بگیرد. این البته کمی سخت به نظر می رسد چرا که مبلغی که الغرافه برای عزت اللهی پرداخت کرد به نوعی انتظار تیم دانمارکی را داشت!

در همین رابطه شنیده ایم که یحیی گل محمدی قصد خرید این هافبک برای تیم ملی را ندارد و با تمدید قرارداد میلاد سرلک و خرید احتمالی محمد هدبنده لو، دیگر به سراغ هافبک دفاعی نمی رود. اخبار تکمیلی حاکی از آن است که اولویت یحیی گل محمدی خرید سروش رفیعی، هافبک فصل گذشته سپاهان اصفهان و بازیکن سابق پرسپولیس است.

هافبک فنی تیم ملی سابقه همکاری با یحیی گل محمدی در تیم مشهد شهرهدی را دارد و به مدیران باشگاه پرسپولیس اطمینان داد بلافاصله پس از بازگشت از اردوی تیم ملی در قطر به دفتر باشگاه خواهد رفت. و قراردادش را امضا کند.

به نظر می رسد یحیی گل محمدی برای فصل گذشته برنامه های بزرگی برای تغییر تاکتیک دارد و قصد دارد با دو هافبک دفاعی بازی کند. البته قرمزها علاوه بر سرلک، کمال کامیابی نیا و اسدی را به عنوان هافبک دفاعی در اختیار دارند و حتی محمد شریفی جوان نیز در این پست حضور دارد.

موفقیت نیا دو سال دیگر با پرسپولیس است. محمد شریفی و رضا اسدی نیز منتظر نام یحیی گل محمدی و باشگاه پرسپولیس برای تمدید فوری قرارداد با این تیم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید