خرید قطعات خودرو ایرانی و خارجی از یدک مارکت با بهترین قیمت


ساعت: 17:55
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808859

قطعاتی که بر روی خودروهای ایرانی نصب می شود، ساخت کارخانه های داخلی است و بر این اساس می توانید با قیمت مناسب تری خریداری کنید. اما قطعاتی که بر روی خودروهای خارجی نصب می شوند به دلیل اینکه به صورت وارداتی به فروش می رسند قیمت بیشتری دارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ برای خرید انواع قطعات خودرو ایرانی و خارجی باید اصل بودن قطعات را بررسی کنید. خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت با بهترین قیمت و کیفیت مناسب ساخته شده است. بر همین اساس می توانید تمامی قطعاتی که بر روی خودروهای ایرانی و خارجی نصب می شود را به صورت آنلاین از یدک مارکت خریداری کنید. کارشناسان فروش قطعات و لوازم یدکی خودروهای ایرانی و خارجی اطلاعاتی در مورد نحوه نصب قطعات در اختیار شما قرار می دهند. هر کدام از انواع لوازم یدکی خودروهای ایرانی و خارجی قیمت خرید متفاوتی دارند.

زمان مناسب خرید می کند قطعات و لوازم یدکی خودرو ایرانی و خارجی از یدک مارکت باید قیمت آنها را خوب بررسی کنید. به طور کلی باید توجه داشته باشید که هزینه خرید نمای بیرونی خودرو کمی بیشتر از داخل آن است. قطعاتی که بر روی خودروهای ایرانی نصب می شود، ساخت کارخانه های داخلی است و بر این اساس می توانید با قیمت مناسب تری خریداری کنید. اما قطعاتی که بر روی خودروهای خارجی نصب می شوند به دلیل اینکه به صورت وارداتی به فروش می رسند قیمت بیشتری دارند.


79fe5da0 0712 494d 8fad c7d22be67b89 خبر خاکستری

خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت

خرید قطعات خودرو ایرانی و خارجی از یدک مارکت با گارانتی و گارانتی

امروزه بسیاری از افرادی که قصد خرید قطعات خودرو ایرانی و خارجی را دارند به گارانتی قطعات اهمیت زیادی می دهند. قطعات خودرو ایرانی و خارجی را می توانید از یدک مارکت با گارانتی و گارانتی خریداری کنید. کارشناسان فروش قطعات خودروهای خارجی و ایرانی قطعات را با گارانتی به مشتریان خود تحویل می دهند.

بر این اساس مشتریان می توانند کلیه قطعات یدکی خودروهای خارجی و ایرانی را با گارانتی دریافت کنند. در صورت معیوب بودن هر یک از قطعات خریداری شده، مشتریان می توانند آن را به فروشگاه عودت دهند. همچنین اگر قطعات خریداری شده پس از مدتی دچار مشکل شوند با کمترین قیمت تعمیر می شوند. بر این اساس باید در هنگام خرید قطعات خودرو ایرانی و خارجی، گارانتی و گارانتی آن را به دقت بررسی کنید.

توجه داشته باشید که قطعات و لوازم یدکی خودروهای خارجی و ایرانی که اصل نیستند بدون گارانتی می باشد. این قطعات خودرو به خوبی کار نمی کنند و پس از مدتی بهره وری خود را از دست می دهند. همچنین باید بدانید که قطعات غیر اورجینال کم هزینه و بی کیفیت هستند. در هنگام خرید هر یک از قطعات یدکی خودروهای خارجی و ایرانی باید اصل بودن قطعات را بررسی کرده و سپس اقدام به خرید آن نمایید.


14868bc8 0ebb 4f89 990a d667ab434d12 خبر خاکستری

خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت

نکاتی برای خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت

زمانی که در نظر گرفته شده است خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت باید در مورد برخی نکات به دقت فکر کنید. برخی از نکاتی که بسیار حائز اهمیت است و در هنگام خرید لوازم یدکی خودروهای خارجی در ایران باید به آنها دقت کنید عبارتند از:

1. به اصل بودن قطعات دقت کنید

یکی از مهمترین لحظات خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی اصالت آنهاست. در صورت خرید قطعات اورجینال و باکیفیت می توانید طول عمر بیشتری از آن ها بگیرید. اصل بودن هر قطعه خارجی و ایرانی بستگی به گارانتی و گارانتی آنها دارد. در نظر داشته باشید که قطعات اصلی کیفیت خوبی دارند و از بهترین مواد ساخته شده اند.

2. به مدل های مختلف قطعات توجه کنید

نکته دیگری که در خرید قطعات خودروهای خارجی و ایرانی حائز اهمیت است، بررسی دقیق مدل های مختلف قطعات است. هر کدام از مدل ها و طرح های مختلف قطعات دارای ویژگی ها و مشخصات متفاوتی هستند. بر این اساس با توجه به نیاز خودروی خود نیاز به خرید یکی از انواع قطعات خودروهای خارجی و ایرانی دارید.

برخی از قطعاتی که روی خودروها نصب می شوند به موتور خودرو متصل می شوند. برخی دیگر از قطعات مربوط به تودوزی و بدنه خودرو است. بر این اساس شما باید با توجه به مشکلی که برای خودروی خود پیش می آید یکی از انواع بازار لوازم یدکی را خریداری کنید.

3. به قیمت قطعات دقت کنید

توجه به قیمت قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از دیگر نکات قابل تامل است. در نظر داشته باشید که قیمت قطعات خودروهای خارجی بیشتر از خودروهای ایرانی است. قطعات خودروهای خارجی از کشورهای خارجی وارد می شود. بر این اساس باید هزینه خرید آنها را با توجه به قیمت ارزهای وارداتی پرداخت کنید. اما قطعات خودروهای ایرانی توسط سازندگان داخلی به فروش می رسد. به همین دلیل قیمت آنها نسبت به قطعات خارجی کمتر است. توجه به قیمت قطعات و لوازم یدکی خودروهای خارجی و ایرانی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد.

4. اطلاعات در مورد نحوه نصب قطعات

نکات دیگر در این زمان خرید می کند قطعات خودرو ایرانی و خارجی از یدک مارکت باید به نحوه نصب آنها توجه کنید. هر کدام از قطعاتی که بر روی خودروهای ایرانی و خارجی نصب می شوند، نحوه نصب آنها متفاوت است. بر این اساس باید عملکرد آنها را به دقت بررسی کنید و سپس طبق استاندارد خود روی خودرو نصب کنید. توجه داشته باشید که اگر هیچ یک از قطعات را طبق استانداردهای مشخص شده نصب نکنید، ممکن است خودرو با مشکل مواجه شود. بنابراین، شما باید تمام قطعات را با دقت نصب کنید.

5. برند تولید قطعات را بشناسید

یکی دیگر از نکاتی که در خرید قطعات خودروهای خارجی و ایرانی باید به آن توجه کرد، شناخت خوب برند آنهاست. هر نوع خودروی خارجی و داخلی در کارخانه های مختلفی تولید می شود. بر همین اساس هنگام خرید قطعاتی که بر روی آن ها نصب می شود باید برند آنها را به دقت بررسی کنید. در کل باید توجه داشته باشید که مثلا برای خودرو لیفان نمی توانید از قطعات خودرو برلیانس استفاده کنید. هر یک از قطعات و لوازم یدکی خودروهای ایرانی و خارجی در دسته بندی های مختلفی قرار می گیرند که باید آنها را بشناسید و سپس خریداری کنید.


b5f849b0 4b20 49c1 b851 1318cc6f13b2 خبر خاکستری

خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت

مزیت های مربوط به خرید قطعات خودرو ایرانی و خارجی از یدک مارکت

در کل باید این را خوب بدانید خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت با مزایای مختلفی همراه است. برخی از مزایایی که یدک مارکت برای خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی به مشتریان خود ارائه می دهد عبارتند از:

1. یک هزینه معقول دریافت کنید

یدک مارکت برای خرید قطعات هزینه زیادی از مشتریان خود دریافت نمی کند. از آنجایی که این فروشگاه کلیه قطعات خودروهای وارداتی را بدون واسطه وارد می کند، برای خرید قطعات هزینه زیادی از مشتریان دریافت خواهد کرد. همچنین کلیه قطعات خودرو ایرانی به صورت عمده در این فروشگاه به فروش می رسد.

2. ارائه ضمانت به مشتریان

کلیه قطعات فروخته شده در فروشگاه لوازم یدکی دارای گارانتی و گارانتی می باشد. بر این اساس مشتریان می توانند با اطمینان بیشتری از این فروشگاه انواع قطعات خودروهای خارجی و ایرانی را خریداری کنند.

3. از کارشناسان موجود در فروشگاه حمایت کنید

کارشناسان یدک مارکت به صورت 24 ساعته پشتیبانی محصول را به مشتریان ارائه می دهند. بنابراین مشتریان می توانند در صورت داشتن سوال در مورد نوع کالاهای وارداتی و داخلی مرتبط با خودرو از کارشناسان بپرسند. آنها اطلاعات کامل مربوط به قطعات خودرو را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

4. ارائه انواع قطعات خودرو

مزیت دیگری که یدک مارکت در خرید قطعات خودرو ایرانی و خارجی به مشتریان خود ارائه می دهد این است که مدل های مختلفی از قطعات را به مشتریان خود عرضه می کند. هر مشتری با توجه به نیاز خودروی خود می تواند یکی از انواع قطعات مربوط به خودروی خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی منحصر به فرد از فروشگاه خریداری کند.

خرید اینترنتی قطعات خودرو ایرانی و خارجی از یدک مارکت

تو می توانی خرید قطعات خودروهای ایرانی و خارجی از یدک مارکت به صورت آنلاین و در کمترین زمان ممکن انجام دهید. کارشناسان یدک مارکت کلیه قطعات خودروهای خارجی و ایرانی را به تمام نقاط کشور ارسال می کنند. در صورت ثبت سفارش خرید قطعات خودرو خارجی و ایرانی در تهران می توانید در کمتر از دو ساعت آن را تهیه کنید. ارسال هر یک از قطعات خودروهای ایرانی و خارجی در سراسر تهران حدود یک روز زمان می برد.

اگر قطعاتی را در شهر سفارش دهید، می توانید آن را در حدود 48 تا 72 ساعت دریافت کنید. زمان تحویل اگر از کارایی و کیفیت قطعات مطمئن نیستید می توانید آنها را به کارشناسان شرکت بازگردانید. اطمینان از اصالت کالا یکی از مهمترین مزایایی است که یدک مارکت به مشتریان خود ارائه می دهد. خرید انواع قطعات خودرو ایرانی و خارجی بالای دو میلیون از یدک مارکت ارسال رایگان می باشد.

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید