خسارات وارده به سالن هلال احمر زیاد است


زمان: 12:50 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۰
کد خبر: 1902869

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرمان اعلام کرد؛

محمد رسول جهانشاهی گفت: میزان خسارت آتش سوزی در سالن اجتماعات ساختمان ستاد جمعیت هلال احمر استان کرمان هنوز مشخص نشده و علت اصلی این حادثه در دست بررسی است، البته خسارت وارده در مرکز آتش سنگین بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد رسول جهانشاهی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی کرمان در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان اذعان داشت: میزان خسارت آتش سوزی در سالن اجتماعات ستاد جمعیت هلال احمر استان کرمان هنوز مشخص نشده است. و علت اصلی حادثه در حال روشن شدن است اما خسارت وارده در مرکز آتش سوزی بیشتر است.


download خبر خاکستری

وی با بیان اینکه اتاق جلسات تعطیل بوده و مدت زیادی از شروع آتش سوزی می گذرد، به آتش نشانی اطلاع داده شده و به آتش نشانی نیز اعلام شد که آتش به اندازه کافی گسترش یافته است.


1344768 219 خبر خاکستری

جهانشانی اذعان داشت: امروز ساعت 11:10 به سامانه 125 آتش نشانی هشدار داده شد و شعله های آتش تا ساعت 12:30 به طور کامل خاموش و خاموش شد.

وی بیان کرد: 9 خودرو از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان و سه خودرو از شهرداری اتحاد آباد، شهرک صنعتی و یک دستگاه خودرو از فرودگاه کرمان برای مهار آتش اعزام شدند.


images (2)(1) خبر خاکستری

جهانشاهی با اشاره به تلاش آتش نشانان برای مهار آتش گفت: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت اما خسارت مالی زیاد گزارش شده و این مهار توسط 40 آتش نشان انجام شد.

وی گفت: علت آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.


images (1)(1) خبر خاکستری

مهدی نوربخش مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان نیز در خصوص این حادثه گفت: خسارت مالی ناشی از آتش سوزی ساختمان ستادی جمعیت هلال احمر استان کرمان سنگین بوده و به نظر می رسد علت آن بوده است. اتصالات برقی و امکانات

وی ادامه داد: قسمت های زیادی از ساختمان ستاد هلال احمر واقع در خیابان هلال احمر کرمان در آتش سوخت.


62399979 خبر خاکستری

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: این آتش سوزی به دلیل انجام عملیات اتصال و نصب در سالن آمفی تئاتر ساختمان هلال احمر و بر اثر بی توجهی دیوار سالن آمفی تئاتر که از چوب ساخته شده بود، رخ داد. آتش گرفت و دود زیادی ایجاد کرد که باعث سرایت آتش نیز شد.» به سایر قسمت های ساختمان سرایت کرده است.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت و میزان خسارت مالی در دست بررسی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید