خسارت شدید ناآرامی های اوباش به معیشت مردم/مسئول خسارات وارده به مردم کیست؟

شورش در برخی مناطق منجر به ناآرامی و در نهایت خسارت به بخشی از اموال عمومی و خسارات مالی به مشاغل شد.

متأسفانه در چند وقت اخیر که شاهد ناآرامی های خیابانی بوده ایم، کسبه و کسبه بیشترین آسیب را متحمل شده اند و در این زمینه نه دولت و نه اغتشاشگران مسئولیت خسارات وارده به صنایع دستی و صاحبان مشاغل را بر عهده نگرفته اند.

آزاده امیری به عنوان یک کارآفرین در شهرستان دهگلان در زمینه خیاطی (طراحی و خیاطی) موفق به ایجاد اشتغال مستقیم برای 3 نفر و همچنین به صورت غیر مستقیم برای 10 نفر شده است اما در این راستا بسیاری از کارآفرینان موفق به ایجاد اشتغال شده اند. شغل بسیاری از شهروندان برای ایجاد شغل، به نحوی متحمل خسارات مالی جدی شدند که در ادامه خواهید خواند؛

چرا پرسنل میدانی دشمن در هنگام شورش فروشگاه ها را تخریب و غارت می کنند؟

زیرا می خواستند در این شرایط که وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم سخت است، اذهان عمومی را تشویش کنند و با تحریک احساسات مردم، میل آنان را برانگیزند.

در ناآرامی های اخیر دشمن با چه ترفندهایی به زیرساخت های اقتصادی ضربه زد؟

رهبران اغتشاشات از طریق فضای مجازی که رسانه های معاند بر روی اذهان مردم کار می کردند، با تحریک و تهدید مغازه داران و کسبه به بستن مغازه ها و تعطیلی مشاغل سعی در برهم زدن نظم داشتند. عمومی بودند و نظام را زیر و رو می کردند.

دشمن با تعطیلی کارخانه‌ها و مجبور کردن بازرگانان به تعطیلی مغازه‌ها، قصد داشت چه بلایی سر کشور بیاورد؟


8e481a1f 1818 4758 bd1a 5ccbf4c7880a خبر خاکستری

دشمن تصور می کرد با فشار آوردن به مردم و توقف تجارت می توانند به هدف خود برسند و در جامعه بی نظمی ایجاد کنند، اما خوشبختانه تیر آنها به سنگ خورد و به هدف شوم خود نرسیدند.

دشمن چه تمهیدات و ترفندهایی برای تحریک مردم به ضربه ایجاد کرده است؟

از طریق فضای مجازی (اینستاگرام و تلگرام و…) با ترفند کشتار جوانان را تخریب و به نظام و حکومت نسبت دادند و بنگاه‌ها را تهدید به بستن مغازه‌ها کردند و مردم را به اعتصاب دعوت کردند.

چرا کسبه و مردم در اعتصابات و تعطیلی کارخانه ها و مغازه ها شرکت نکردند؟

سران اغتشاشات به زور مغازه ها را بستند و به اموال عمومی دست درازی کردند، مسلم است که مشکل اقتصادی در کشور وجود دارد، اما کار این افراد اعتراض نیست، اخلال و نقض نظم عمومی محسوب می شود.

دشمن چگونه از کسبه و مردم به خاطر نپیوستن به تظاهرات انتقام گرفت؟

دشمن شروع به دروغ گویی در رسانه های بیگانه و معاند کرد، وقتی دید مردم و کسبه از بستن مغازه ها خودداری می کنند و با آنها همراهی نمی کنند، شروع به تهدید و افشای آدرس کاسبان و مردم در فضای مجازی کرد.

حرف آخرت…؟


3c249140 e7db 43ae a7ff 4bf2dc07795b خبر خاکستری

کسبه و همچنین مردم از بسته شدن مغازه ها و ایجاد ناامنی در جریان ناآرامی ها نگران و ناراضی بودند، مغازه داری پیدا نمی شد که از این کار و بسته شدن کسب و کار و منبع درآمدش خوشحال باشد، این شورشیان تلاش می کردند. با زور و تهدید به اهداف خود برسند و مردم و جامعه برای آنها ارزشی نداشت و مردم نیز این موضوع را می دانستند.

حالا با تمام ترفندهایی که شورشیان در جریان اغتشاشات برای براندازی نظام به کار بردند، کارساز نشد و اقداماتشان بی نتیجه ماند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید