خمس سیستم تراکم دارد/ اگر من عیب داشته باشم می تواند حرکت کند

ساعت: 20:18
تاریخ انتشار: 1301/10/16
کد خبر: 1922171

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: بدهی تراویس فرانسه را پرداخت کرده ایم و منتظریم تا به فیفا نامه بزنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی پس از پیروزی دو بر صفر تراکتورسازی مقابل استقلال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مردم آذربایجان و هواداران تراکتور تبریک می گویم. این پیروزی متعلق به بازیکنان، مربیان و کادر فنی است. کار ما بیشتر حمایت از بازیکنان است و سهمی در این پیروزی نداریم.

وی افزود: پنجره نقل و انتقالات ما به دلیل بدهی 400 هزار یورویی به تروا فرانسه بسته شد که به 600 هزار یورو تبدیل شد، اما با توافق خودم و مدیرعامل باشگاه، این پول را به حساب آنها در پاریس واریز کردیم و منتظر آن هستند. نامه خود را به فیفا ارسال کنید.

مدیرعامل تراکتورسازی ادامه داد: دو مربی با دو ساختار فکری متفاوت داشتیم. یکی دفاع و ضد حمله بود و حالا هیومز سیستم پرسینگ دارد و بازی تیمش با مربی قبلی فرق دارد. امیدوارم این برد بتواند شرایط ما را نسبت به شرایط فعلی بهتر کند و قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

نصیرزاده گفت: وظیفه بازیکنان بازی و وظیفه باشگاه حمایت از آنهاست. طبق اطلاعاتی که من می دانم، باشگاه تراکتورسازی جزو اولین باشگاه هایی است که به تعهدات خود در قبال بازیکنان و کادرفنی خود عمل کرده است، یعنی در واقع تعهدات باشگاه در قبال تمامی بازیکنان خارجی و کادر فنی دو روز پیش به طور کامل انجام شده و باشگاه تقریباً در حال انجام است. به روز است و مشکلی وجود ندارد.به خاطر آن نداریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با زنوزی در مورد اینکه مثل مدیران قبلی برای مدت کوتاهی در آن سمت قرار نگرفته و بتواند روزهای بیشتری به عنوان مدیرعامل فعالیت کند صحبت کرده است؟ وی بیان کرد: ممکن است گاهی نیاز به انجام این تغییرات وجود داشته باشد اما از نظر هواداران و اهالی رسانه این حرف چندان درست نیست. اگر اشتباه می کنم ممکن است حرکت کنم اما تمام تلاشم را کرده ام که با توجه به 6 سال آشنایی با این مجموعه مشکلی نداشته باشم.

نصیرزاده درباره جدایی چند بازیکن در نیم فصل از جمله سیدمحمد حسینی گفت: بازیکنان قرارداد دارند و تعهدات مالی باشگاه در قبال آنها انجام شده است. در صورت تعویق از سوی باشگاه ها، بازیکنان باید طبق ماده 13 آیین نامه نقل و انتقالات نامه ای به باشگاه ارسال کنند و به باشگاه ها مهلت بدهند تا این کار را انجام دهند. حسینی یکی از بازیکنان خوب ماست و اگر این را گفت امیدوارم حرفه ای باشد. چون این کار درست نیست و باشگاه به تعهداتش عمل می کند. البته پوست اندازی باشگاه ها در اواسط فصل وجود دارد. شاید باشگاه های زیادی لیست داده اند و شاید بازیکنان ما در آن لیست باشند. ممکن است لیستی داده باشیم و اینها بازیکنان آنها هستند. در واقع این انتقال به دلایل فنی هم می تواند اتفاق بیفتد و قسمت مربوط به رفتن بازیکنان را نباید در نظر گرفت، بلکه باید به ورود بازیکنان هم توجه کرد. امیدوارم با این نقل و انتقالات بازیکنان ما طبق سلیقه سرمربی جمع شوند.

دیدگاهتان را بنویسید