خوابگاه شهید سلیمانی برای 250 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان افتتاح شد.


ساعت: 21:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889429

با حضور وزیر بهداشت، خوابگاه 250 دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان در پردیس این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، دکتر بهرام عین اللهی امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت ایام شهادت حضرت ابا عبدالحسین (ع) و موجبات خرسندی حضور ایشان در رفسنجان را به نیازمندی دانشجویان بیان کرد. تورم و قیمت بالای مسکن، توانایی زندگی در داخل شهر برای آنها آماده نیست. افزایش تخت خوابگاه ها از تصمیمات دولت سیزدهم است.

وزیر بهداشت از افزایش پنج هزار خوابگاهی در دولت سیزدهم خبر داد و گفت: بخشی از این تسهیلات مربوط به افراد خانواده است که تعداد تخت خوابگاه ها در سراسر کشور 80 هزار تخت است که امسال 5 هزار تخت آن به بهره برداری رسیده است. “

وی با اشاره به وقوع سیل در رفسنجان بیان کرد: با توجه به اینکه برخی مناطق روستایی و باغات شهرستان بر اثر سیل آسیب دیدند، با توجه به بازدیدی که انجام دادیم گزارش این سیل را به ریاست جمهوری اعلام می کنیم و امیدواریم به زودی این خسارات جبران شود.

عین اللهی وزیر بهداشت از راه اندازی طرح ملی کاشت حلزون در کشور خبر داد و گفت: در حال حاضر 15 مرکز دولتی و 15 مرکز خصوصی در حال انجام کاشت حلزون هستند و امیدواریم تعداد بیماران کم شنوا را به صفر برسانیم. سال..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید