بهره گیری از ظرفیت کامل خوابگاه های دولتی و خودگردان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


ساعت: 12:26
تاریخ انتشار: 1301/07/12
کد خبر: 1901144

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت؛

سید احیاء سیدی با بیان اینکه در سال تحصیلی جاری ظرفیت 800 دانشجو برای خوابگاه های دانشجویی در نظر گرفته شده است، گفت: از این رو از تمام ظرفیت خوابگاه های دولتی و خودگردان برای اسکان دانشجو استفاده می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید احیاء سیدی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصرترک با بیان اینکه در سال تحصیلی جدید از تمام ظرفیت خوابگاه های دولتی و خودگردان برای اسکان دانشجویان استفاده می شود، اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید از تمام ظرفیت خوابگاه های دولتی و خودگردان استفاده می شود. و گفت: در حال حاضر خوابگاه ها حدود 800 خوابگاه می باشد.ویژه دانشجویان این دانشگاه می باشد.

وی ادامه داد: طی هماهنگی های انجام شده دو خوابگاه الزهرا(س) با ظرفیت 240 نفر و شهید مدنی با ظرفیت 50 نفر و همچنین یک خوابگاه خودگردان با ظرفیت 300 نفر ساخته شد. هماهنگی و برنامه ریزی برای استقرار دانش آموزان دختر در سال تحصیلی جدید.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: همچنین 16 خوابگاه آذر با ظرفیت 152 نفر و امام حسن (ع) با ظرفیت 54 نفر به همراه خوابگاه خودگردان حکیمان با ظرفیت. 100 نفر نیز برای اسکان دانشجویان پسر آماده شده است.

وی با اشاره به نحوه تخصیص خوابگاه به دانشجویان این دانشگاه گفت: طبق اعلام قبلی، دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی متعهد شده است با توجه به اولویت های اعلام شده در ثبت نام، برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد و سایر دانشجویان خوابگاه فراهم کند. فرم های موجود در لینک می توانند از ظرفیت های جدید خوابگاه ها بهره مند شوند.

این مسئول یادآور شد: ظرفیت خوابگاه های دولتی بر اساس ثبت نام و اولویت بندی و بر اساس ضوابط اسکان کامل است و دانشجویان ورودی جدید می توانند با مراجعه به اداره خوابگاه ها از امکانات خوابگاه های خود معرفی شده استفاده کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با معاونت فرهنگی و دانشجویی مستقر در دانشکده پرستاری تماس حاصل فرمایید و یا با شماره 32297156-058 (داخلی 205) تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید