خودباختگی به سبک تیم ملی آمریکا قبل از دیدار با ایران

خودباختگی به سبک تیم ملی آمریکا قبل از دیدار با ایران

یکی از بازیکنان قابل توجه تیم ملی فوتبال آمریکا در جام جهانی قطر، گیو رینا است، اما در 180 دقیقه بازی، گرگ برهالتر به عنوان سرمربی تنها 7 دقیقه از او استفاده کرد و دلیل این امر مشخص نیست.

پاسخ این اتفاق را می توان اریک وینالدا مهاجم سابق آمریکایی مطرح کرد که در شبکه های اجتماعی خود دلیل این امر را اختلاف بازیکن و مربی عنوان کرد که بعد از تساوی با انگلیس بدتر شد.

او ادعا می کند که با برهالتر اختلاف داخلی دارد.

در طی یک فید توییتری که توسط لس آنجلس تایمز میزبانی شد، واینالدا تأیید کرد که یک بحث بزرگ در تیم وجود دارد، یک اختلاف داخلی با مربی گرگ برهالتر.

وینالدا گفت: «نمی‌دانم چقدر باید در این مورد نظر بدهم. “در چند ساعت و چند روز گذشته، من سعی کرده ام پدر گیو، کلودیو (هم تیمی سابق او در ایالات متحده) را با همه چیزهایی که در جریان است، آرام کنم.”

او همچنین مدعی شد که برهالتر با گفتن اینکه رینا مجروح شده است به رسانه ها دروغ گفته است. وینالدا گفت: “او از این بازیکن خواست تا با داستان همراه شود که باعث اختلاف بین آنها شد و اکنون روی نیمکت است که واقعا جای تاسف دارد.” این وضعیت باید به گونه ای دیگر مدیریت می شد.”

رینا مستعد مصدومیت است، اما اگر ادعاهای واینالدا درست باشد، برهالتر یک مشکل داخلی بزرگ پیش رو دارد. این ملی پوش سابق ایالات متحده خاطرنشان کرد: “در میان هم تیمی های رینا، ناراحتی در مورد سرمربی وجود دارد، به خصوص که او می تواند یک بازیکن کلیدی برای عملکرد بهتر تیم باشد.”

دیدگاهتان را بنویسید