خود بازیکنان پرسپولیس از این پنالتی غافلگیر شدند

خود بازیکنان پرسپولیس از این پنالتی غافلگیر شدند

سیدمحمد حسینی درباره برد تراکتورسازی مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی بود و همانطور که از قبل می دانستیم بازی است و با هم نذر کرده بودیم، فقط برای برد به زمین رفتیم و جز این به هیچ چیز دیگری فکر نمی کردیم. این همان هدفی است که تا پایان لیگ در نظر داریم و فارغ از شرایط حریف یا خونه به خونه هرگز به تساوی فکر نمی کنیم و خدا را شکر در این دیدار به هدف خود رسیدیم.

وی درباره صحنه جنجالی ضربات پنالتی پرسپولیس گفت: واقعا چیزی جز خندیدن ندارم. این مضحک ترین و مسخره ترین پنالتی بود که در عمرم دیدم و نمونه ای از آن را در هیچ کجا ندیده بودم. من نمی دانم او واقعاً برای چه مجازات شده است. نه من و نه سایر بازیکنان چیزی نفهمیدیم. از خود مود دوانی فر پرسیدم چرا پنالتی گرفتی، گفت بازیکن پرسپولیس را ترساندی در حالی که من اصلاً مسابقه ای نداشتم که بخواهم بترسانم. لمس در فوتبال و در محوطه جریمه طبیعی است، اما چیزی به نام خطا در واقع اتفاق نیفتاد.

مدافع تراکتورسازی ادامه داد: جالب اینجاست که حتی بازیکنان پرسپولیس هم تعجب کرده بودند و نمی دانستند چرا پنالتی اعلام شد. اخباری هم با بنده خدا قهر کرده بود و به حق. در نظر بگیرید که تقریباً 90 دقیقه تلاش کرده اید و دروازه را بسته نگه داشته اید و چنین تصمیمی می آید و تلاش شما را نابود می کند. خدا را شکر که خدا جای خودش است و پنالتی نشد و محمدرضا اخباری هم آسیبی ندید چون نگذاشت تلاش ما مردود شود.

حسینی ادامه داد: در بازی فولاد هیچ تماسی با حریف نداشتم و داور یک پنالتی داد اما در آنجا کمی بی دقت بودم و به اندازه آن پنالتی روی من تاثیری نداشت. می دانم چرا در مورد من آنها همیشه بدون برخورد پنالتی می گیرند. شاید در قوانین فیفا بند جداگانه ای برای سیدمحمد حسینی در مورد قوانین پنالتی وجود دارد و من نمی دانم.

وی در خصوص دیدار هفته آینده برابر مس نیز گفت: مس تیمی با شخصیت است و فصل گذشته نشان داد که بازی با مس بازی سختی است، به خصوص اینکه در رفسنجانی است و کار ما مقابل این تیم سخت تر است. اینجا پرسپولیس است اما ما برای فتح میدان خواهیم داشت.

دیدگاهتان را بنویسید