خوشحالیم از مدیریت درویش در پرسپولیس/ دیداری زیبا و جذاب مقابل ملوان انجام دادیم


ساعت: 19:48
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904728

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در بازی های آینده تماشاگران بیایند زیرا فوتبال بدون تماشاگر ارزشی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس پس از دیدار تیمش مقابل ملوان در نشست خبری درباره این دیدار گفت: در مجموع بازی جذاب و زیبایی انجام دادیم. حیف که این مسابقه تماشاچی نداشت. ما از انجام این بازی خوب در مقابل جمعیت لذت بردیم تا همه لذت ببرند. امیدوارم مسابقات آینده شاهد حضور تماشاگران باشد، زیرا فوتبال بدون تماشاگر ارزشی ندارد. بازی در استادیوم خالی خوب نیست. در اروپا تماشاگران در ورزشگاه هستند و ما در گوشه یک کوچه.

وی ادامه داد: به بازیکنانم تبریک می گویم. آنها بازی کرک را انجام دادند. ملوان هم تیمی خوب و جوانی است که ویژگی های خوبی دارد. در نیمه دوم و در همه صحنه ها بازیکنانم زحمت کشیدند و دوئل ها را بردیم. گل زیبایی زدیم و از نتیجه راضی هستم. با توجه به اتفاقات پایانی بازی باید از داور مسابقه تشکر کنم. نه اینکه ما بازی را بردیم، اما داور و کمک داور در آن مسابقه واقعا خوب بودند. یکی از زیبایی های این دیدار بازی داوران بود.

سرمربی پرسپولیس درباره شایعه تغییرات در مدیریت این باشگاه گفت: باید در مورد بازی صحبت کنیم. قرار نیست سرمربی درباره این خبر صحبت کند اما در این چند سالی که در پرسپولیس هستم باید بگویم از عملکرد آقای درویش راضی هستم. او در شرایط سختی تیم را تحویل گرفت. از هیئت مدیره باشگاه تشکر می کنم و امیدوارم با حضور خود به تیم کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید