خوشگذرانی این پرسپولیسی ها در دبی و افشاگری عجیب پیشکسوت سرخ ها

خوشگذرانی این پرسپولیسی ها در دبی و افشاگری عجیب پیشکسوت سرخ ها

اسماعیل حلالی در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی های داخلی و خارجی گفت: ما همیشه این مشکلات را داشته ایم و این مشکل مختص دیروز و امروز نیست. هرکس به اینجا می آید می گوید این مشکلات در گذشته است.
وی با انتقاد از اینکه هیچ مدیری در قبال مشکلاتی که شناسایی کرده پاسخگو نیست، تصریح کرد: یک بار نگفتند چه کسی باعث این مشکلات شده و یک بار هم نگفتند یقه مردی که این بلا را سر تیم آورده است.

وی با بیان اینکه خصوصی سازی می تواند بخشی از این مشکلات را حل کند، گفت: ما می گوییم پرسپولیس زودتر خصوصی شود تا این مشکلات ادامه پیدا نکند. کسی که از جیبش پول می پردازد می داند که چقدر باید امضا کند و چقدر باید امضا کند. این قرارداد چه سود و چه ضرری دارد چه سودی دارد. آن وقت مشخص می شود که چه کسی باید پول را پرداخت کند و چه کسی مسئول اشتباهات است. هیچکس خلیفه را این گونه نمی بخشد و مسئولیت کار او را بر عهده نمی گیرد. وقتی تیم خصوصی نمی شود، این مشکلات مدام تکرار می شود. هرکسی بیاید چندین مهر و امضا در دست دارد، بدون مشورت یا داشتن آگاهی لازم، فقط به دلیل اینکه مرحله فعلی را پشت سر گذاشته است، مشکلات جدیدی برای باشگاه ایجاد می کند.

حلالی، استوکس را یکی از بدترین خریدها و قراردادهای باشگاه خواند و گفت: ببینید چطور قراردادی امضا کردند که استوکس هم موفق شد از آن شکایت کند، بازیکنی که با تیم تمرین نمی کند و برای تیم موثر نبود، پول را گرفت. دبی برای تفریح ​​و این برای تیم خوب نیست. واقعا برای استوکس متاسفم چون دقیقا می دانم محمد حسن انصاری رارد فرد با او چه قراردادی امضا کرده است. من دو سال پیش در باشگاه بودم و می دانستم از کدام بورس در استوک در دبی پول می گیرند. حزب سه سال است که دنبال پول است. آن زمان دلار 12500 تن بود و ببینید دلار الان چقدر شده است. یکی متاسفم پس باید جلوی مردم و هواداران بایستیم. آنها نمی دانستند چگونه باید قرارداد ببندند.

او ادامه داد: استوکس از دو تا بیست دقیقه بازی کرد و آن همه پول را گرفت. شما چه مدیر عاملی هستید که نمی توانید بند را در قرارداد لحاظ کنید؟ من از این مشکلات خیلی ناراحتم. پولی که به عنوان جریمه به مربیان و بازیکنان خارجی داده می شود در خزانه است. از این برد و باخت چه بلاهایی بر سر هوادار متعصب نمی آید. پول این افراد و احساسات مردم دخیل است. وقتی مدیرعامل سه ماه اجازه کار می دهد، می خواهد روی صندلی اش بنشیند، سه ماه تمام شد، چه کار می تواند بکند؟ مدیریت نیز پایدار نیست. یک مرد قوی بیاورید، بگویید 5 سال حضور داشته باشید و بعد از 5 سال از شما تقاضای کار و مسئولیت داریم و باید توضیح دهید که چه کردید، اما متاسفانه این اتفاق نمی افتد و مدیرعامل یک شبه استعفا می دهد.

ملی پوش سابق درباره ماندن اسکوچیچ در تیم ملی تاکید کرد: روز اول انتخاب اسکوچیچ گفتم اسمش با تیم ملی ما همخوانی ندارد اما او کار بزرگی کرد و تیمی را جمع کرد. معلومه وقتی مربی نتیجه گرفته چرا عوضش کن یه مربی دیگه بیار که اسم داره و فوتبال ما رو خراب میکنه مگه قبل از اسکوچیچ اینطوری نبوده اسکوچیچ که تا الان خوب کار کرده و بهتره بمونه.

هادم حلالی در خصوص جلسه تعیین کننده هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای برکناری شهاب الدین عزیزی گفت: نمی دانم چه اتفاقی برای رئیس فدراسیون افتاده و این موضوع مطرح شده است. نمی دانم چرا بحث برکناری او مطرح شد، برخی گفتند به تصمیمات هیئت مدیره اهمیتی نمی دهند و نادیده گرفته شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید