افشاگری این پرسپولیسی از اظهارات عجیب رسول پناه

افشاگری این پرسپولیسی از اظهارات عجیب رسول پناه

مصاحبه اخیر مهدی رسول پناه درباره اتفاقاتی که در دوران مسئولیتش رخ داد، بحث های زیادی را برانگیخت. یکی از آنها محمدحسن انصاری فرد است که قبل از رسول پناه مدیریت باشگاه را برعهده داشت و در این مدت با وجود ابهامات پیرامونش ترجیح داد سکوت کند. اما ادعای رسول پناه مبنی بر اینکه مبلغ قابل توجهی را به انصاری فرد داده تا به کالدرون پرداخت کند اما در جای دیگری خرج شده است، ما را بر آن داشت تا با مدیر سابق فوتبال سرخ پوشان تماس بگیریم و نظر او را در مورد دوران حرفه ای رسول پناه جویا شویم. او البته تاکید کرد که هنوز قصد صحبت ندارد اما در نهایت حاضر شد به برخی از ابهامات پاسخ دهد.

* در این مدت بداخلاقی ها زیاد شد و صحبت ها و تهمت ها زیاد شد اما ترجیح دادم سکوت کنم چون آرامش پرسپولیس برایم مهمتر بود اما بالاخره یک روز توضیح کاملی از اتفاقات این مدت خواهم داد. دوره زمانی. من معتقدم بسیاری از هواداران عزیز و جامعه فوتبال متوجه جاسوسی ها و اخاذی های اخیر و قبلی شده اند. قطعا نه اینکه حرفی برای گفتن ندارم و نتونستم از خودم دفاع کنم. اتفاقاً حرف برای گفتن زیاد است. در کل عزم برای نابودی ما وجود داشت. شاید اگر سکوت نمی کردم این فضا ایجاد نمی شد اما در یک مصاحبه ویدئویی پس از استعفای خود حقایقی را در حوزه های مختلف فاش کردم و رد نکردند.

* ادعای رسول پناه مبنی بر تزریق 120 هزار دلار به باشگاه برای دستمزد سرمربی آرژانتینی که به کالدرون داده نشد، به هیچ وجه صحت ندارد و کذب محض است. داستان در مورد صرافی است که با ما و رسولپناخ همکاری کرده و پس از فسخ قرارداد کالدرون مبلغی را به حساب او واریز کرده است. حتی چک باشگاه را هم قبول نکرد تا پولش را پس بگیرد و گفت شما یا رسول پناه باید چک بدهید که آقای رسول پناه چک کرد و بعداً دریافت شد. تمام اسناد موجود است. چه پولی به کالدرون بدهم یا نه؟ چرا آنها به طور غیراخلاقی چنین اظهارات نادرستی می کنند و با وجود سکوتشان دستکاری نمی کنند؟

* متأسفانه برخی افراد که نمی دانند چه کسانی هستند نیز همین ادعاهای نادرست را به نهادهای نظارتی گزارش کرده اند که اساساً صحت ندارد. تاریخ پرداختی که صرافی به حساب کالدرون واریز کرده است مستند است. این مبلغ با اقدامات بعدی ما و رسول پناه پرداخت و در ازای آن چکی به رئیس هیئت مدیره داده شد. زمان واریز پس از انصراف است. به من پرداخت نشد.

* در این مورد استوکس نه تنها از فیفا شکایت نکرد، بلکه مدیران وقت باشگاه رسما قرارداد او را فسخ کردند و حتی برای او قرارداد هم صادر کردند و هیچکس نمی داند چرا این تصمیم گرفته شده است. با توجه به اینکه این بازیکن مرخصی گرفت و برنگشت، به راحتی می توانست محکوم شود اما هیچ اقدام دیگری صورت نگرفت و هیچکس به فیفا شکایت نکرد.

* با توجه به جو موجود، خود را موظف می دانم پاسخگوی افکار عمومی و جامعه فوتبال به خصوص هواداران پرسپولیس باشم و حتماً به موقع توضیحات لازم و مفصل را خواهم داد. در مجموع برای پرسپولیس آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم این تیم که در آسیا به افتخار فوتبال ایران تبدیل شده است بتواند در فضایی عادلانه به میدان برود. اگر اینطور باشد بدون شک پرسپولیس دوباره قهرمان خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید