جنگ جسورانه با رسول پناه از تلویزیون تا اینستاگرام!

رسول پناه که بارها خواستار حضور در تلویزیون و ارسال نامه به برنامه های مختلف شده بود، سرانجام موفق به انجام این کار شد و در بخشی از گفتگوی طولانی و تحریک آمیز خود با شب های فوتبالی به موضوع شجاع خلیل زاده پرداخت و مدعی شد که این مدافع پرسپولیس نیازمند است. 60 میلیارد تن

* سابقه پیشنهاد 60 میلیاردی و یک تناقض

او گفت: شجاع قبل از لیگ قهرمانان آسیا آمد و گفت مبلغ قراردادم را زیاد کن. او سه سال با پرسپولیس قرارداد داشت و یک سال از آن گذشته بود. برخی از پیشکسوتان پرسپولیس آمدند و گفتند چرا با او تمدید نمی کنند و فکر می کردند که اصلا قراردادی ندارد! گفتم قرارداد سه ساله دارد. به شجاع و مدیر برنامه اش گفتیم: «برای چه عجله ای دارید؟» تیم به بازی های آسیایی می رود و شما روی چه اصراری دارید؟ مبلغ قرارداد برای شما مشخص است. او تنها بازیکنی است که 100 درصد به او پول دادیم.”

جالب اینجاست که مدیرعامل سابق پرسپولیس با اشاره به قرارداد جسورانه خلیل زاده ابتدا اعلام کرد که با آپشن به 3.5 میلیارد می رسد و سپس می گوید قراردادش 5 میلیارد و جزئی است. وی در توضیح این پیشنهاد جسورانه گفت: مدیر برنامه ایشان آقای حمید مشهدی آمد و گفت 60 میلیارد در شش سال. این چیزی است که اعضای هیئت مدیره می گویند و شما می توانید بپرسید. سپس چند بازیکن آمدند و درخواست افزایش قرارداد کردند.

جنگ جسورانه با رسول پناه از تلویزیون تا اینستاگرام!

* اتهامات در تلویزیون و تمجید در بیانیه

رسول پناه در ادامه سخنان خود به ماجرای پایان جسورانه خلیل زاده پرداخت: «وقتی آقای خلیل زاده رفت، 13 مهرماه با تیم لیگ قهرمانان بازگشت (طبق فرم فسخی که در دوربین نشان داده شده) و 14 مهرماه رفت و کار خود را فسخ کرد. قرارداد. روز جمعه برگشت و شنبه توقف کرد. 15 مهرماه برای ما نامه فرستاد و ده روز مهلت داد بدهی هایم را پرداخت کنم تا قراردادم را فسخ نکنم. اصلاً نگذاشت مهلت تمام شود که ببینیم پرداخت می کنیم یا نه. روز قبل نامه را نفرستاد و قراردادش را فسخ کرد».

وی گفت: وکیل باشگاه با من تماس گرفت و گفت که نامه ای از آقای خلیل زاده دریافت کرده ایم مبنی بر اینکه ایشان در زمانی که در قطر حضور داشتند با الریان تفاهم نامه امضا کردند و خواسته های این تیم را پذیرفته اند. وقتی بازیکنی فسخ می کند و با تیم دیگری قرارداد می بندد دیگر بازیکن ما نیست و اگر با او صحبت می کردیم باشگاه دچار مشکل می شد و می شد قضاوت کرد. اگر با او تمدید می کردیم، اصلاً به فینال آسیا نمی رسید، زیرا نامش به طور کلی از لیست لیگ قهرمانان حذف می شد.»

در ادامه این صحبت ها، شجاع خلیل زاده در استوری اینستاگرام خود برای باشگاه پرسپولیس که در تاریخ ۲۴ مهرماه منتشر شد، بیانیه ای منتشر کرد و از شجاع خلیل زاده به دلیل «عدم درخواست غیرمنطقی» تمجید کرد.

با توجه به اینکه رسول پناه مدعی است از فسخ قرارداد جسورانه مطلع بوده و سپس برای محرومیت پرسپولیس از تمدید آن خودداری کرده است (که مشخص نیست به چه دلایلی)، شاید لازم باشد در این باره اظهار نظر شود. فراهم کند.

جنگ جسورانه با رسول پناه از تلویزیون تا اینستاگرام!

دیدگاهتان را بنویسید