«خیانت» با سری جدید / نسخه تغییر یافته جشنواره اکران می شود


ساعت: 10:40
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834508

تهیه کننده فیلم سینمایی «خیانت» به کارگردانی مسعود کیمیایی می گوید برای اکران عمومی این فیلم می توان برخی صحنه ها را تغییر داد و صحنه های دیگری را جایگزین کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی اوجی تهیه کننده فیلم خیانت مسعود کیمیایی با بیان اینکه هنوز درباره تاریخ اکران این فیلم تصمیمی نگرفته است، گفت: خیلی چیزها به چیزهایی بستگی دارد.

وی گفت: در حال حاضر اکران فیلم های کمدی در سینمای ایران از استقبال بیشتری برخوردار است، البته در گذشته این آثار همواره در گیشه مورد استقبال قرار گرفته اند. به همین دلیل برای اکران «خیانت» باید همه شرایط را سنجید و با دید بازتری درباره آن تصمیم گرفت.

این تهیه کننده درباره نسخه «خیانت» که در سینماها اکران می شود، توضیح داد: البته نسخه ای که برای اکران عمومی آماده می شود با تغییراتی همراه خواهد بود. در واقع می توان گفت صحنه هایی از این فیلم برای اکران عمومی استفاده می شود که در نسخه جشنواره نبود.

وی تاکید کرد: اگر قرار باشد “خیانت” به صورت کامل اکران شود، فیلمی حدودا 3 ساعت و 30 ساعته خواهد بود اما برای اکران عمومی، مدت زمان فیلم 2 ساعت خواهد بود.

اوجی در پایان گفت: آقای کیمیایی با کارگردانی و نوع فیلمبرداری این امکان را به ما داد که سکانس های زیادی را که می دیدیم جایگزین کنیم.

خیانت جدیدترین ساخته مسعود کیمیایی است که در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. امیر آقایی، سارا بهرامی، پانته آ بهرام، پولاد کیمیایی، اندیشه فولاوند، سام درخشانی، حمیدرضا آذرنگ و مهران مدیری در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید