خیزش «شاهین» برای بازگشت به رقم 600 میلیون تومان! + جدول

خیزش «شاهین» برای بازگشت به رقم 600 میلیون تومان!  + جدول

امروز 26 تیر 1402 بازار خودرو شکل و شمایل عجیبی داشت به طوری که سایپایی ها با رشد وارد بازار شدند اما خودروهای ایرانی افت و ثبات قیمت را تجربه کردند.

قیمت عجیب خودرو امروز در حالی برقرار شد که به گفته فعالان بازار خودرو این بازار همچنان بدون مشتری است و خبری از خریدار نیست. در این شرایط می توان گفت کاهش قیمت خودرو نتوانسته این بازار را از رکود خارج کند و مشتریان را وارد میدان کند. با توجه به رکود حاکم بر بازار، برخی از خریداران این روزها قیمت را غیر واقعی می دانند و آن را نوعی تعیین نرخ توسط واسطه ها اعلام می کنند.

از سوی دیگر بازار خودرو امروز در حالی که قیمت دلار پایین بود، چرخش عجیبی به خود گرفت. اگرچه دلار صبح امروز افزایش یافت، اما از اواسط روز ثابت ماند.

قیمت محصولات سایپا در بازار

از بین محصولات سایپا قیمت «شاهین»، «کوئیک آر»، «رگلار کوئیک»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا 2 معمولی» و «ساینا» مورد ارزیابی قرار گرفت.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 580 میلیون تومان بود و 13 میلیون افزایش داشت که با این شرایط می توان گفت این خودرو تا 600 میلیون تومان افزایش یافته است. اما در بین محصولات خانواده سایپا کوییک، امروز قیمت در بازار بالا رفته است. در این شرایط «کوئیک آر» در بازار 346 میلیون تومان ارزش گذاری شد و رشد یک میلیونی را تجربه کرد، اما «کوئیک معمولی» نیز 345 میلیون تومان در بازار قیمت داشت و رشد یک میلیونی داشت. از سوی دیگر، ارزیابی بازار نشان می دهد که در میان خانواده تیبا، «تیبا صندوقدار» 340 میلیون تومان قیمت دارد و رشد یک میلیونی دارد، اما «تیبا 2» در بازار 346 میلیون تومان قیمت دارد و بیشترین – بهترین تنها خودرو در بین سایپایی ها تغییری در قیمت ایجاد نشد. از سوی دیگر ساعت بازار نشان می دهد که «ساینا» نیز امروز رشد ۲ میلیونی داشته و ۳۳۱ میلیون تومان در بازار ارزش دارد.اقتصاد سایپا 17

قیمت محصولات ایران خودرو

از بین محصولات ایران خودرو امروز قیمت «207 پانوراما اتوماتیک»، «هایما اس 5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» برآورد شد. رصد بازار خودرو نشان می دهد «سمند سورن پلاس» با 15 میلیون کاهش نسبت به روز گذشته 572 میلیون تومان قیمت دارد. سایر محصولات ایران خودرو امروز تغییر قیمتی نداشتند، بنابراین قیمت «هایما اس 5 پلاس» در بازار امروز یک میلیارد و 305 میلیون تومان باقی ماند. از سوی دیگر رصد بازار نشان می دهد که «رانا پلاس» بدون تغییر 498 میلیون تومان قیمت دارد. «دنا پلاس» امروز 653 میلیون تومان و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» امروز 852 میلیون تومان در بازار باقی ماندند. اما در میان محبوب ترین ایران خودرو، قیمت «207 پاناراما اتوماتیک» 856 میلیون برآورد شد.اقتصاد ایرانی 17

دیدگاهتان را بنویسید