سود سهام عدالت فردا واریز می شود / 600 هزار تومان تا یک میلیون و 128 هزار تومان


ساعت: 11:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۹
کد خبر: 1919000

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به افزایش دو برابری سود سهام عدالت در سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: شرکت سپرده گذاری مرکزی از صبح فردا (چهارشنبه 9 آذرماه) به حساب بیش از 43 نفر رسید. میلیون و 740 هزار یکی از سهامداران سود حساب را واریز می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام سازمان بورس و اوراق بهادار، مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با اشاره به افزایش دوبرابری سود سهام عدالت در سال 1400 نسبت به مدت مشابه سال قبل، گفت: شرکت سپرده گذاری مرکزی از فردا (چهارشنبه 9 آذرماه) اقدام خواهد کرد. پرداخت سود به حساب بیش از 43740000 سهامدار عدالت.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین محاسبات شرکت سپرده گذاری مرکزی، سهامدارانی که سبد سهام آنها 532 هزار تومان باشد، 600 هزار تومان و کسانی که سبد یک میلیون تومانی دارند، یک میلیون و 128 هزار تومان سود دریافت می کنند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: شرکت سپرده گذاری مرکزی امروز (سه شنبه) اطلاعات سهامداران عدالت را در اختیار بانک ها قرار می دهد تا واریز سود این دسته از سهامداران از صبح فردا (چهارشنبه) آغاز شود.

عشقی تصریح کرد: سهامداران اعم از مستقیم و غیرمستقیم که قبلا اطلاعات خود را در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) یا سایت سهام عدالت ثبت کرده اند، سود علی الحساب خود را از 9 آذرماه دریافت خواهند کرد.

وی درباره پرداخت باقی مانده سود سهام عدالت گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار رایزنی های خود را انجام می دهد تا تمام سود به دست سهامداران برسد و امیدواریم بتوانیم سود باقی مانده را از طریق شرکت سپرده گذاری مرکزی به این دسته از سهامداران پرداخت کنیم. در پایان ماه مارس سال

دیدگاهتان را بنویسید