روند واریز سود 600 هزار تنی سهام عدالت از اول اسفندماه آغاز می شود.

زمان: 15:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۸
کد خبر: 1806820

رئیس سازمان خصوصی سازی میزان 530 هزار تن سود عادلانه را حدود 600 هزار تن اعلام کرد و گفت: فرآیند واریز سود عادلانه از اول اسفندماه آغاز و تا پایان سود سهام عدالت به همه سهامداران عدالت واریز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین گربان زاده، رئیس سازمان خصوصی سازی سود شرکت های بورسی را 2800 میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: 13 شرکت بورسی در گروه قرار دارند و سود سهام شرکت های بورسی 29 هزار میلیارد و 200 میلیارد تن است.

معاون اقتصادی وزیر اقتصاد با اشاره به اینکه سود تقسیم شده سه برابر شده است، افزود: سال گذشته کل سود حاصل از توزیع حدود 9 هزار و 500 میلیارد تن بود که به 31 هزار میلیارد تن رسید، یعنی تعداد آنها سه برابر شده است.

قربان زاده جامعه هدف از دریافت سود عادلانه 49 میلیون نفر را بیان کرد و گفت: فرآیند واریز سود سهام عدالت از اول اسفندماه آغاز می شود و کسانی که روش غیرمستقیم را انتخاب کرده اند باید تا اول اسفندماه امسال سهامدار استانی باشند و سهام خود را به اشتراک بگذارند. سهام به فروش نرسد تا در این سود لحاظ شود.

وی ادامه داد: افرادی که 530 هزار تومان سهام دارند ارزشی در حدود 600 هزار تومان و افرادی که سهام یک میلیون تومانی دارند دو برابر سود خواهند داشت و مبلغ حدود یک میلیون و 200 هزار تومان سود سهام عدالت خواهد بود. در اختیار دارندگان این سهام قرار می گیرد «قبل از پایان سال پرداخت می شود.

رئیس سازمان خصوصی سازی در پاسخ به اینکه بخشی از اطلاعات سهامداران عدالت در سازمان خصوصی سازی و بخشی در سامانه سجام سپرده گذاری مرکزی است، توضیح داد: تمامی اطلاعات به سپرده گذاری مرکزی منتقل می شود. این روش‌ها و آن‌هایی که در سجام نیستند، براساس اطلاعات شماره شبای بانکی سازمان خصوصی‌سازی که در اختیار شرکت سپرده‌گذاری قرار می‌گیرد، به صورت جمعی به حساب مشمولان واریز می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید