دادستانی قزوین وارد پرونده جشنواره غذای دهکده طبیعت شد

ساعت: 09:24
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791664

محمد قاسمی گفت: مسئولیت رسیدگی به این موضوع را به یکی از معاونین واگذار کردیم. موضوع از سوی روابط عمومی دادگستری منطقه بررسی و اطلاع رسانی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; دهکده طبیعت قزوین در روز جمعه (16 آذر) با برگزاری جشنواره غذا به روستایی ماجراجویی تبدیل شد، جشنواره ای به اصطلاح تجملی که با حضور افراد خاص با تخلفات و رفتارهای خارج از چارچوب که مرزهای زیادی را برجای گذاشت.

انتشار ویدئوها و تصاویری از این جشن آشپزی در فضای مجازی با واکنش های گسترده دلسوزان فرهنگی قزوین، شهری با خاستگاه فرهنگی غنی و تمدن ایرانی- اسلامی مواجه شد. او از فرهنگ دور است و هیچ قرابتی با فرهنگ اصیل قزوین ندارد.

این جشنواره در یکی از مکان ها به سرپرستی شهرداری قزوین برگزار شد و متخلف مورد توبیخ قرار گرفت.

بی شک شهر برای ایجاد امید در شهروندان باید برنامه های مفرح و شادی را در محیطی سالم خانواده اجرا کند و متولیان فرهنگی مدیریت شهری را ملزم به طراحی و اجرای این گونه برنامه ها کند، اما اجرای این برنامه ها در راستای تحقق آن حائز اهمیت است. با چارچوب و مقررات.

محمد قاسمی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صبح قزوین؛ وی با اشاره به حواشی جشنواره غذا که 16 آذرماه در روستای طبیعی قزوین برگزار شد، بیان کرد: این پرونده از سوی عموم مردم به دستگاه قضایی استان رسیدگی و اطلاع رسانی می شود.

وی افزود: اگرچه شهردار قزوین در مصاحبه ای گفته است که عاملان این حادثه توسعه یافته اند اما این بدان معنا نیست که این موضوع مورد توجه و نظارت دستگاه قضایی قرار نگرفته است.

شورای دادستانی و انقلاب قزوین یادآور شد: اگر رفتار و عملکرد افراد در بخش‌های دولتی و غیردولتی عواقب کیفری داشته باشد، این امر مورد توجه قرار می‌گیرد زیرا مردم باید رفتار خود را در چارچوب قوانین و مقررات دنبال کنند، زیرا خارج از آنها قوانین از پیامدهای کیفری است. قانون.مسئولیت.برای آنها ایجاد می کند.

قاسمی با بیان اینکه از طریق فضای مجازی در حاشیه جشنواره غذا در دهکده طبیعت قزوین حضور داشتم، گفت: مسئولیت حل این موضوع را به یکی از معاونین واگذار کرده ایم. وی گفت: برگزاری هر مراسمی به ویژه در اماکن عمومی و دولتی نیاز به مجوز دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید