طرح دادستانی تهران برای رسیدگی به پرونده های چند شاکی

ساعت: 13:51
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791822

دادستانی و شورای انقلاب تهران با اشاره به اقدامات انجام شده برای حل و فصل پرونده های چند شاکی، گفت: دادسرای تهران تصمیم گرفت سه شنبه هر هفته پرونده های چند شاکی را بررسی و نحوه پرداخت را مشخص کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران در سخنانی در جلسه امروز شورای عالی قضایی با اشاره به اقدامات انجام شده برای حل و فصل پرونده های متعدد با شاکیان گفت: قاضی مربوطه و نماینده شکات و مالباختگان باید رسیدگی شود. و قرار در مورد پرداخت اجرت به مالباختگان.

صالحی ادامه داد: اولین جلسه رسیدگی به پرونده بسیاری از شاکیان مرتبط با شرکت آزوویکو روز سه شنبه هفته گذشته برگزار شد و امیدواریم به زودی مشکلات مالباختگان این پرونده برطرف شود.

وی همچنین با اشاره به 11 بازدید خود در 8 روز گذشته از نواحی مختلف دادگستری تهران به مشکلات گزارش شده در جریان بازدید و حضور در میدان اشاره کرد و گفت: پیگیری های لازم انجام شده و برخی از این مشکلات تا آخر این هفته حذف خواهند شد.

صالحی با اشاره به بازدید از این انبار در تهران افزود: در این بازدیدها مقرر شد در اسرع وقت تعرفه این کالاها تعیین شود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران همچنین به بازدید خود از پارکینگ مواد مخدر توقیف شده در تهران اشاره کرد و گفت: تا پایان دی ماه تمامی این خودروها توزیع می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید