تعویق پرونده چند شاکی به مجتمع قضایی شهید قدوسی


ساعت: 10:09
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908529

با حضور رئیس دادگاههای عمومی و انقلاب تهران مورد بررسی قرار گرفت.

پرونده های چند شاکی و نیز موضوعات بین المللی و بین المللی با حضور ناظر، معاون قاضی و قاضی با توجه به موانع و گاه تاخیر در رسیدگی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در بازدید از مجتمع قضایی شهید قدوسی با مراجعین، قضات و کارکنان این مجتمع صحبت کرد.

یحیی جعفری در ادامه بازدیدهای مستمر و میدانی خود به صورت غیرمنتظره از مجتمع های قضایی، مجتمع قضایی شهید قدوشی بازدید و با مراجعین، قضات و کارکنان این مجتمع گفتگو کرد و از نزدیک نحوه ارائه خدمات قضایی به مردم را مشاهده کرد. مراجعه کنندگان در این مجتمع مجتمع دادگاه راه اندازی شد.

رئیس دادگاه های تهران با حضور در تمامی شعب و دفاتر، نوع پرونده های مطرح شده در مجتمع قضایی شهید قدوسی را از نظر ماهیت بسیار حائز اهمیت دانست و اعلام کرد که اکثریت پرونده های کیفری از جمله مالی و … جرایم رایانه ای، پزشکی و معنوی در این مجتمع رسیدگی می شود که در شرایط عملیاتی خوبی قرار دارد.

در حاشیه این بازدید، نحوه رسیدگی به پرونده های متعدد قضایی و نیز مسائل مربوط به سایر کشورها و کشورهای بین المللی با حضور ولی امر، معاونین قضات و قاضی با توجه به موانع و گاه اطاله دادرسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت. رسیدگی

در چهل و یکمین بازدید رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب تهران در سال جاری، با هدف ارزیابی میدانی عملکرد کمی و کیفی شعب، پیگیری نظم و انضباط اداری، بررسی نحوه اجرای راهکارهای عملی بهبود عملکرد و ارائه خدمات، رضایتمندی مشتریان از دستگاه قضایی، پاسخگویی شخصی به مشکلات همکاران قضایی و اداری، تکریم ارباب رجوع و بررسی نقاط قوت و ضعف مجتمع ها در جهت تحقق اهداف مندرج در سند تحول قضایی. و برنامه های تحول در مجتمع های قضایی تهران، حجت الاسلام و المسلمین علی زمانی، معاون قضایی رئیس دادگاه، ابوالفضل نیکوکار، رئیس مجتمع قضایی شهید قدوسی و مهدی فلاح، مدیر اداره کل. رئیس دادگاه های عمومی و انقلاب تهران را همراهی می کردند.

دیدگاهتان را بنویسید